Blog
Hűtött a klíma még, hiszen mióta tavaly kicseréltük azt a 17 éves kis csövet, azóta nem szökik a gáz. Viszont lassanként elillan... Keresztül a régi alkatrészeken, kötéseken, csöveken.
Pici gázt rátöltettem, hogy ne a 16 fokos levegő kínlódjon a kinti hőséggel; a 4 fok majd megteszi a magáét.
Kis hobbyelektronikai tudásomat elővéve sikerült kreálni egy hangkimenetet a rádióra és nicsak megszólalt a cucc :)
Ma végre valahára bekerült a subláda is Phoenix gold 25cm. A baj csak az, hogy a fejegységemen nincs kimenet :(, így még ki sem tudom próbálni ).
Beszereltük haverral a frissen vásárolt SAL WRC-500- as erölködőt ( tudom, nem nagy szám, de kezdésnek nekem megfelel ). A kábelezés reggel 10 órától du. 6-ig tartott, közbeiktatva egy kis lámpamosó- elosztó javítást is.
Jövőhéten ugrik be a hangfal is.
Le lett cserélve az első pajzs kevlárcuccra,igy a szemöldökök után a fekete kevlárral még zoralabb lett a vas ábrázata:-}



Hétvégén megvolt az olajcsere, 5,5L Motul 300V Le Mans 20w-60. Eddig csak jó tapasztalatok, az idő eldönti majd :))
Most valahogyan hozzá akarok férni az ECU-hoz, nem ártana egy diagnosztika :))
Majd elfelejtetem bejegyezni, még a múlt héten cseréltem gyertyákat, nem vettem észre változást. Mondjuk még csak 10e Km volt az előzőekben. Tegnap pedig raktam bilincseket a vákum csövekre, először csak arra amelyik az üzemanyag nyomás szabályzójára megy majd az összesre ami a torokra csatlakozik, na itt azért már lehetett tapasztalni némi változást...



2010.06.26. Paksról hazafele (Rácalmásnál) apunál megállt a vas!!!! :S Hajnal 3 óra telefon stb....! Másnap tréler, haza (12.000.-)!!! Szétszedés és hopppp...., eltörött a feszítő!!! :S:S Elvileg más baja nincs!!!! folyt köv.






