Blog
hát szeretett kisautóm megint el kezdte azt csinálni amit egy hónappal ezelőtt csinált de csak 1 napig!
megy megy és egyszer csak ha jobban bemelegszik folyamatosan leáll! amint hül kicsit ujra elindul! nem tudom mi lehet ez de nagyon idegesitő ! ha megtudok valamit megirom!
akkor kezdödött mikor feltettem márciusban a 17-es felniket azota szenvedtem vele, pedig ujra sulyoztattam, futomüvet beállitattam mégis ugyan ugy rázott mint elötte, utolso reményem ti voltatok, kaptam is a forumban pár tippet h mitöl is lehet... ez nem más volt mint a központosito gyürük, neki is áltam keresgélni a neten a nekem megfelelö méretet, egy hét keresgélés utánn rá is találtam, gyorsan megrendeltem másnapra itt is volt..beszerelés proba ut és lás csodát az auto ugy megy mint az óra,nagy is volt az öröm, köszönöm mindenkinek a segitségét,jaj még ki kell cserélni az egyik féltengely csuklot mert el van repedve, ez még beszerelésre vár pár kép a cuccokrol :)




Túl vagyunk a 10.000. közös km-en, ami ahhoz képest hogy februárban került hozzám az autó, nem is olyan kevés! Eddig különösebb problémám nem volt, kivéve talán, hogy áprilisban egyszer kiégett mind az összes világításom elöl, két héten belül.
Azt hiszem ennyi bőven belefér :-)
Egyetlen "hiányossága" a "KisFeketének", hogy a klímája elég gyengus, legalábbis az előző autóméhoz képest, ahol simán torok- és garatgyulladást kaptam egy-egy jól lehűtött utazás után. Annyira nem is bánom, amúgy is utálom a klímát, de aztért a
-ritkán-
napon felejtett FEKETE autót nem ártana gyorsabban visszahűteni...
32960 km-nél járunk.

Megszüntek a förtelmes hangok a futóműből. Nem folyik többet az olaj. Ezt még lekopogom, mert ez a legszarabb dolog.
Szóval pár cumesz cserélve lett:
Hátsó lengéscsillapítók (35, 25%-ak voltak), keresztlengők (elhajlottak), hosszlengő (érdekesen mozgatható volt), csonkállványszilent (szétpergett), alsó lengőkar (szétszakadt szilent), kormány stabrúd (ékelve volt a szilent??? paraszt), kutyacsontok elől (le kellett vágni)(7500 Ft/pár), szelepfedél tömítés (másik szelepfedélhez volt anno rendelve), termosztát (nem ott vigyorgott a mutató), bal hátsó kilincs (eltört télen), olaj, olajszűrő (mert 10.000 km-t mentem a másikkal), egy kis peremeztetés a jobb hátsó sárvédőn (mert belert a kerék...még mindig olyan, lehet kap majd egy másik ültetést). Másra nem emlékszem.
Amit fogok valamelyik nap az a pollenszűrő és abaktörlő lapátok cseréje, jobb első és jobb "B" oszlop kárpitjának cseréje.
Megvárom fogja-e fújni az olajat és, ha nem akkor klímáshoz veszem az irányt. A szélvédő cserére már be voltam jelentkezve, de hamarabb vittem a szerelőhöz. Ez csúszik. Műszakin nem hiszem, hogy átengednek a repedt szélvédővel.
Meg kell igazítanom a csomagtartóban a kárpitot, mert nem tetszik a helyzete.
Munkadíj 20.000 Ft
Köszönet az alkatrészekért Erhardnak, Petya 2.4-nek és Alfamannek.
154.660 km
Bekerült az autó hátuljába egy 130 w-s SAL szubcső, nem nagy valami, de azért elég jól duruzsol... nekem bőven elég. Beszerelése egyszerű volt, mivel már előzőleg is volt az autóban valami hasonló cucc, így a vezetékek benne voltak, így csak rá kellett kötni.

Nos. Úgy kezdődött a történet, hogy volt egy elég komoly kis tuningolt versenyrobogóm, egy Yamaha Aerox, tele mindenféle extrával, tuningal. Ha valakinek mond valamit: full Stage6 Midrace volt. Nagyon szerettem, 1,5 év munkám volt benne. Mind kívülről, mind motorikusan egyedi volt.
Aztán meglett a B-s jogsi is, döntenem kellett, hogy vagy maradok a motorozásnál, vagy átülök egy autóba. Végül döntöttem. Eladtam szeretett kis robogómat és elkezdtem hírdetéseket böngészni. Mivel a család minden tagja olasz párti, így Én is, így Alfa 155, 145-146 közt gondolkodtam. A választás végül a 145 Boxer-ra esett, így egyre jobban szűkült a kör, míg végre rátaláltam a számomra megfelelőre. Az ország másik végén sikerült megtalálnom, így volt bőven idő ill. km is kipróbálni, a haza vezető úton. De megérte. Remélem még sokáig velem lesz és nem hagy cserben sehol sem. Ekkor pillantottam meg először:

kicseréltük a szelepfedél tömítést..... várunk az eredménnyel, nem írok előre semmit.... kell még vezérlés módosító, sportdob a jó hang miatt, komplett belső (talán egy pár bejegyzéssel arrébb)
jelentem BYK-fickébe müködik a klima : )))))
kb 3 hete elkezdődött a hűtővíz hol kevesebb hol több eltűnése látható nyom nélkül.
illetve az izzítás visszajelző villogása, de nem minden indításnál, s reggelente hideg motornál kék füst egyre intenzívebb megjelenése, illetve dadogó hangú alapjárat, mintha egy-két henger nem menne tökéletesen
s mára kaptam időpontot a dokihoz, várom a fejleményeket
átnyergeltem drótszamárra