Blog

>> EgyébImyx // Alfa 155 1.8 TS 16V // 2009-07-18

Az előző hangfalaim kinyírta az erősítőm, a mai napon Pioneerok kerültek bele, jól szól :-).

 
>> SzervizBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2009-07-16

Ma kicseréltem a fűtéscsapot, mert elkezdett csöpögni! Mikor SD-től elhoztam a klímaboxot, mondta, hogy már nála is csöpögött! Ezért berakás előtt bekentem egy kis szigetelőanyaggal, de eddig bírta! BIRTH fűtéscsap lett a régi helyett és frankón megszűnt a csöpögés! :-) Kiszedni és az újat visszarakni nem volt különösebben nehéz, bár elég kicsi hely van a kormány alatt a lábtérben! :-/ Két csavar és két bilincs kilazít! Ennyi! Viszont nem árt leteríteni pár rongy- és újságpapír darabot mielőtt nekifogunk a műveletnek, ha nem akarjuk összekenni a szőnyeget! Viszont a csapot zárt állapotában kell levenni és a csőről lehúzva gyorsan be is kell fogni azt, hogy a víz ne folyjon ki! Ugyan így gyorsan és zárt állapotában kell feltenni az újat is! Azért egy tálkát is érdemes odakészíteni az esetlegesen kifolyó víznek! :-))

 
>> SzervizKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-07-18

Volt egy kis időm (0718) és elvittem az autót a krecsi által ajánlott műhelybe Sződligetre, ahol beállították a futóművet a lengőkarok, gátlók, és stab.rudak cseréje után. Épp ideje volt már, mert ennek több mint egy hónapja is van és mint tudni illik, eléggé terpeszt így is a futóműve az olasz vasnak, nem még hogyha nincs is beállítva rendesen, úgyhogy szépen falta a gumit ezidő alatt is az aszfalt. Végeredményben nem volt nagy probléma a futóművel, egyedül a kerékösszetartáson kellett 2mm-t állítani, és a kormány is végre normálisan be lett állítva. Azaz, hogyha egyenesen megyek nem áll egy fokot balra. Úgyhogy jó munkát végeztek.

Km óra állás: 127.468km

>> EgyébBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2009-06-23

Így néz ki a gép teljs egészében! Naon tetszik! :-)))

>> Szervizsztane // Alfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2009-07-18

a mai szabad reggelemet kihasználva kicseréltem a két hátsó lengőkart, már egy ideje el kellett volna végezni, de csak most értem rá. mindent egybevetve urasan végeztem fél óra alatt munkával

 

Végre tudtam szakítani időt az olaj cserére már így is 15e km-et mentem el....természetesen magad uram ha szolgád nincsen, gyári WR, FIAAM szűrők kerültek az autóba (ez volt a polcon:)...nagyon szép az ültetés meg a küszöb de plusz szopás hogy a csápost nem lehet berakni az autó alá tehát plusz emelés meg magasító játéka ...11re végeztem volna ha nem zaklat Don Gombóc és a sok User de így 2,5 óra lett az ide oda rohangálásból meg a légszűrőház komplikációjából...

 
>> SzervizTresor // Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD // 2009-07-17

Hát nem sokat bírtak a felső lengőkarok, cserések lettek. Valami német gyártmányú került bele, kiváncsi leszek mennyit bírnak.
Ha már a szervízben jártam, megnézettem, hogy mitől kezd el néha nyikorogni a jobb hátsó fékem, ez is megoldódott.

Lengőkarok: 35000 Ft
Szerelés+futóműállítás: 26000 Ft

Ismét a százhalombattai Bosch szervízben történt a szervíz, maximálisan elégedett vagyok velük.

 
>> SzervizCro166 // Alfa 166 2,4 JTD Progression // 2009-07-17

148 200km -nél főtengely fordulatszám jeladó csere (Bosch)
Beépítve:Csiki-Bege Kft-nél

 
>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2009-07-17

Hát, erre már nagyon vártam. Végre felkerültek az optikai kiegészítők. A két küszöb és a Novitec első toldat a helyén van. Valamint a műanyag rácsok helyett fekete alurácsok kerültek az autó elejére. Szerintem baromi jól néz ki így a kocsi, nekem nagyon tetszik. Nem is nagyon tudok ehhez még mit hozzáfűzni, beszéljenek a képek! :-)

>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-07-17

Elsötétült.. (0717) ..méghozzá LLumar ATR 35 CH SR HPR fóliával a B oszloptól hátra, ill. az első szélvédőn a felső csík is ebből készült. Maga a szélvédő pedig kapott egy 99,9%-os UV védő (UV CL SR HPR) fóliát teljes egészében. Természetesen a mai akcióról műbizonylat is készült. Viszont az első ajtók fóliázása egyelőre egy az egyben kimaradt a lassan soron következő műszaki vizsga miatt (mivel azokra nem adható műbizonylat). Azokat utána veszi kezelésbe Gál Csaba, de már az új műhelyben..

Az ár kicsit barátibb volt, mint "Thommy-éknál". Ott ugyanezért melóért, ugyanezekből az anyagokból a háromszorosát kellett volna kicsengetnem. Durva.. Köszi ystuc a tippet:)

..itt van gyorsan egy-két rossz minőségű telefonos kép egyelőre, kb. semmit nem látni rajta, de azért mégis:)
..de azért a második sorba csak felkerült pár normálisabb, fényképezős is:)