Blog
Volt egy olyan érzésem hogy megmacskult az LMM ,és tényleg.
Szereztem egy bontottat, visszatértek a lovak.
Most nem jött össze, hogy pont 10 ezer km legyen két olajcsere között, 12.154 km után cseréltettem.
Ismét ellenőrizték a szíjat, még nem kell cserélni. (legközelebb szerintem mindenképp cseréltetem).
Garanciában cserélték a központi kijelzőt is (elkezdett repedezni alul...)
Jött egy érzés, hogy birtokoln ikell egy 159-et
Na itt indult el egy nagy kaland tele csalódással és anyagi kiadással.
Az utóbbi két évben köszönhetően az otthoni munkavégzésnek, és a három autónak most jött el az ideje a 10.000 szerviznek. Olajcsere+ szűrők, és az első betétek lettek cserélve, természetesen most is a Sió-mobil szervizében.
Óraállás: 196380 Km
A felpuklisodott AZ aksit sikerült garanciálisan kicserélni. Nagyobbat kapot, start-stoppos, just in case. Kis ráfizetéssel.
AZ Meisterteile Power SS4 84Ah
azmt-49-080-1028
nah.
az van, hogy hol hűtött, hol nem.
senki nem tudta az okát. klímások pingvineztek.
fórumokon csak hasonló hiba volt, de megoldás nem.
ekkor irány Németh Misi Dunakeszire. nem találtak semmit, de ajánlottak klímást ott keszin. ők először nyomáskapcsolóra gyanakodtak, de már felvázolták az igaz okot.
Nyomáskapcsoló csere után is szar. Mondták vigyem a Jado kft-hez. Itt már csak ők segíthetnek.
Autóvillamosságisok, egyből gép, kijött ami a klímásnál is felmerűlt. fagyszenzor.
Ducato szenzor került bele egy csatlakozóval (bosch). a giu-s bontoban sem volt. és bontottan is dupla annyi, mint ez a ducatos megoldás cakk-pakk.
most újra hűt.