Blog
Kellemes kocsikázás és 540 km megtétele egy szép hétvégén.Minden hibátlanul münködött és szuper élmény volt egy ilyen túrán menni a bátyóval.Hazafelé mikor már kicsit nyűgösek voltunk tető fel és úgy hirdettük a Ts erejét a pályán.
Ami 3,5 év volt az előzőnek, az 3 és 1 hónap ennek, így újabbat kért Bözske... ugyanolyat kapott, mint az előző volt... 77 Ah (730A), Electric Power Gold.
288.503 km
Épp eltelt 3 év és újra nyekk... nem indul... tologatás, majd önindító ki, villanyászhoz fel... szénkefetartókból volt törött és akkor már keféket is cseréltek.
~40.000 km-t bírt.
De ennyi nem elég Bözsinek pont, mint 3 éve...

Eljött a 75ezres szerviz ideje.
km óra: 73.622 km
- olajcsere (Selenia Digitek)
- olajszűrő
- pollenszűrő
Végösszeg: 108.332 Ft

Az autó újra a nevemen van.
Költségek:
Eredetvizsga: 18.500 forint
Vagyonátruházási illeték: 48.400 forint
Új forgalmi engedély: 6000 forint
Törzskönyv: 6000 forint
Forgalomból való kivonás díja: 2300 forint
Ügyintézés: 10.000 forint
Képek később.
Kicseréltettem a termosztátot, mert 90 fok alatt sétálgatott majd beállt a hőmérő. Kapott új hűtőfolyadékot is.
Szerelőm észrevette egy vízcső csatlakozást (alul a hűtőhöz) ahol szivárgás nyomai voltak. Minimálisan fogyott a víz, (1 év alatt 1x töltöttem utána). Korábban egy V6-os Alfámnál sokat szívtam a vízcsövek miatt így itt inkább megrendeltem az újat megelőzve az esetleges további gondokat... (alkatrész 17e pénz). Ha már szét volt szedve a szívócső pillangószelep tisztítást is kértem. Nem volt igazából koszos, 124e km alatt gondolom most tisztították először.
Ki lettek cserélve a gyertyák mind a4,és cserélve lett a 2 elsö tárcsa és a betétek is . Km 231200. 2021 . 09. 21 . Mind a kettö szett még Pityukoma keze munkáját dícséri.A gyári gyertyáival (talán 1 lett cserélve picit korábban ) 10 évet és 123 613 Km ment a kocsi A fék szettjével ( ATE és Textar ) 9,5 évet és 105900 Km ment a SAS !!
Teológiai viták tárgya, hogy szükség van-e a nem előírt, bejáratás utáni köztes olajcserére és, hogy az hány km-nél történjen. Én úgy döntöttem, hogy 5 ezer km után elviszem az autót. Egész pontosan 5329 km lett belőle. Csak az olajat és az olajszűrőt dobtuk le Budaörsön. A következő alkalom jövő nyáron vagy 10 ezer km múlva következik.
