Blog
Majd minden hónapban van mit csinálgatni.Most volt nagy motor rendbetételen.Szíjak, olajak,szűrők,stb amit csak el lehet képzelni. Lambda szondát is cserélnem kell (127e km-nél).Légtömegmérő, termosztát, lengőkarok elöl, felső alsó már megvoltak. A kormány stab rúd következik nagy örömömre.
Mikor már azt hinném,h minden rendben, mindig jön valami.Lassan megszokom, de azért irritáló,h egy autót 100e km után fel kell újítani...
Skyfol fólia felkerült rá a mai nap:)30%-os körben és így még kilátok!(28K)
Múlt héten Kulcson voltam Pirinél és mivel volt elfekvőben egy kipufogója, amit a verseny Alfájához szerzett még be, feldobtuk!Tűzálló, gyári alfa számmal.
Tetszik, nagyon kemény lett a hangja 4000-ig, -de nem tolakodó egyáltalán- fölötte pedig szépen elhallgat és a motorhang érvényesül. Pont így akartam:)
Kisebb átalakítás és fél óra alatt fent is volt.Egy dobbal kevesebb lett!(30k)
Már csak egy vég kell.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020918t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020919t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020923t.jpg)
2008.10.07. Az autóba 114500km.van.A kipufogó vége a duplacsövű felfelé állt.Gondoltam lefordítom németesre.A két pipa átmérője 70-es.Beszerzési forrás Janó-dob 8000,felrakatni pedig nállunk a kipufogósnál rakattam.Kicsit megemeltük az egészet.Ezért pedig 6000 fizettem.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020810t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020811t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020812t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020871t.jpg)
32500km Ismét túl vagyok egy szervízen Csöri mesternél! :) Olajcsere, olajszűrő, szűrő cserék, motorhűtő folyadék csere, illetve pár apróság orvoslása! :)
Axiális csuklók + külső kormányösszekötők cseréje, mert már időszerű volt. A bal oldali volt kicsit beteg, nem vészesen, de azért az összes alkatrész ki lett cserélve.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020663t.jpg)
A háromszög dob becsatlakozásnál volt elrepedve a hegesztés, meg a felfogató konzolnál volt még egy pici lyuk, de most már javítva :)
- az SKF csapágyak bekerültek a kerékagyakba, kis szopás árán...
- még nincsenek visszarakva, vár rájuk a festés, de azt majd máskor
- tervezem továbbá a lengőkarok festését is ezzel egyidőben
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020660t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020661t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020662t.jpg)
Még idén szeretnék új rekordot futni gyorsulásban, ezért kihasználtam pár adodó lehetőséget. Vettem két Yokohama advan a048-as utcai slick gumit, két tojástartós felnit, és K&N betétszürőt. Mivel a yokokat nem akartam állandóra feltenni(kissé csapadékos skóciai éghajlaton ez veszélyes lehet:((( ) ezért kellett a két extra felni.
Mivel nem nagyon szeretem az ezüst felniket, igy áldozatúl estek festésnek. De hogy poén is legyen belöle, az utcai fekete felnik mellé ezeket fehérre festettem homemade:)
Igy legalább nem keverem össze öket. A szürőt már beraktam, a gumik a jövőhéten lesznek felszerelve a felnikre. ÉS jövő hétvégén kiprobáljuk beférek-e még idén 16 mp alá. Jó lenne, mert erőt adhatna átvészelni a telet:)
Ha minden kötél szakad 3 hét múlva az utolsó gyorsulási napon újra próba.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020652t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020653t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020654t.jpg)
Tegnapelőtt elhoztam a verdát a szervízből. Két első felső lengőkar és axiálrúd csere + futómű beállítás. Hát nem volt olcsó. A szerelő haloványan megjegyezte, hogy meg is halhattam volna, mert az egyik axiálrúd már nagyon szét volt menve. Még jó, hogy most tesztelgetem, mennyit bír a gép. Nem lett volna szép 180-nál elszállni az M3-on.