Blog
Bátyó elment pihenni de előtte még a szép napsütéses időben kerültem vele egyet (kb:80 kilométer) le engedett tetővel. Aksi kivéve , bőr vastagon bekenve, fagyálló -35 , ablakmosó nem is volt benne és a gumik 4.5 bárra felfújva.Kilométerben gyenge szezont mondhatunk magunknak 194087 kilométer ébredéskor 2020.03.14 és 196108 km 2020.11.18.-án altatáskor ez cirka 2021kilométer és ezzel a kilométer állással várjuk a 2021-et! Szóval bátyó elköszönt Hugitó és a téli kocsikázás lehetőségét átengedi a fiatalabb korosztálynak mivel nem kíváncsi Ő már a vacogásra meg a latyakra.


Az önindító elkezdte megadni magát.
Szatyi ajánlott egy szakembert Budakalászon, így sikerült felújítani az önindítót.
Ugyanekkor és ugyanitt a főtengely jeladót is ki kellett cserélni, mert az idő vasfoga ezt is megette.
Km: 191.955
A héten megkapta a magyar rendszámot a nagyvad.
Volt némi átépítés és alkatrész csere a honosítás előtt. Nem ment egyszerűen, de végül sikerült.
Itt (is) köszönöm Rolee46 korrekt hozzáállását és segítségét. Példa értékű, ahogyan Roli hozzáállt az egészhez. Így kellene mindenkinek autót eladni, ahogyan Roli tette.
Köszönöm egyúttal Marklar155 és George segítségét, támogatását is.
És akkor ami cserélve lett:
Motorblokk
Fekvő csapágy garn.
Hajtókar csapágy garn.
Dugattyú gyűrű
Alsó tömítés garnitúra
Első főtengyely szimering
Hátsó főtengyely szimering
Hengerfej tömítés j+b
Olajszűrő
Vízhűtő
Vízérműszíj
Vízpumpa
Felső motortartó szilent
Motorolaj - 10W60 Racing Liqui Moly
Váltóolaj
Szervóolaj
Jobb első kerékcsapágy
J + B első alsó lengőkar
Kormánymű javítás
Hűtő ventilátor ellenállás
Szervócső tömítés
Vezérműtengely szimering
Jobb féltengely kihajtás szimering
Felső motortartó szilent
Fűtőradiátor
J + B kézifékkötél
Hátsó féktárcsa
Hátsó fékbetét garnitúra
J + B hátsó lengéscsillapító
Most még bejáratós a motor. :-)
Km: 191.955












-Első tengely:Textar tárcsa+betét
-Hátsó tengely: Febi tárcsa Brembo betéttel
Agyakat szépen letisztítottam drótkoronggal,ahogy a nagykönyvben elő van írva







156 553 km állásnál 8353 km után kicseréltem az olajat-olajszűrőt. Motul 8100 X-Power 10w60 és Mann Filter került bele. Olajleeresztő csavar maradt réz tömítőgyűrűt cseréltem rajta, csavarboltban kb 80 Ft darabja. Kicseréltem a rendszámtábla világítást is hagyományosra, kiszedtem a ledeket. Mivel az autó ezüstje kissé kékes, úgy döntöttem minden kiegészítő kék lesz. A motorburkolattal kezdtem.



Egyik reggel olajfolyfoltok jelentek meg a pedálok alatt.... Úgyhogy kapott egy új felső kuplungmunkahengert!
Olaj,olajszűrő,gázolajszűrő,levegőszűrő
Km:265.000
- 2db téligumit teljesen le kellett cserélni nert kuka lett :(
Kapott 2db Kormorán 225/17/50-es gumit.
2db Yokohama maradt.... azok következő válltásnál cserélődnek.