Blog
Szép lassan átfordult az óra a 30ezren. Négy hónap alatt alig több, mint 2000 km. Nagyon látszik ez a hülye vírushelyzet..
Közben felkerültek a téli gumik, egyéb esemény nem volt.
Remélem a következő időszakban azért jobban szaporodnak majd a kilométerek..
GT barátom meglepetéscsomagja. Nem vitás látszik kinek készítette. Uram innen is mégegyszer hálás köszönet, ecce ha megnövök valahogy meghálálom.
Leírom GT barátom helyett "Nem fólia, nen VTN" 🤪😝



Kapott tőlem egy fekete fóliát a tetőre, illetve tisztelegve az olaszoknak a quatro folio verde-t! :D

3 hónap alatt 8 ezer kilóméternél járok az autóval!
Brutál jó vezetési élmény, 6-7 literes fogyasztás!
Ma van az első közös szülinapunk Gustavoval :)
Eddig 15000 probléma mentes km van mögöttünk, remélem még sokszor ennyi lesz :)

Giulietta-ra is fel, vagyis bekerült. Köszönöm GT-nek a plakettet.

Az utastér, a kesztyűtartó és a csomagtér világítását LED-re cseréltem.
Az első menyezetvilágításba 2 db 36 mm-es, a hátsóba 1 db 42 mm-es CAN-busz szofita LED került.
A kesztyűtartóba és a csomagtartó világításba T10-es LED. Ide is CAN-buszosat raktam a békesség kedvéért.




Az Alfám ismét csúnya folyadékot csurgatott magából. Mivel a szervó is sokszor nyöszörgött így megijedtem, hogy ismét azzal lesz a baj. Tréleren ment szervízbe a szervószivattyú épségének megóvása érdekében.
Alex szakértő kezei között meggyógyult.
Költségeim:
- tréler: 12.000 Ft
- szervo olaj utántöltés 2.000 Ft
- Olaj: 21.000 Ft
- Olajszűrő: 2.400 Ft
- Légszűrő: 9.800 Ft
- Pollenszűrő: 5.900 Ft
- Vízcső csatlakozó gyári: 6.400 Ft
- Fagyálló: 4.400 Ft
- Munkadíj: 24.000 Ft

Ez is eljött.... Sajnos mondhatni, hogy éppen a legrosszabbkor. Idén úgy terveztem, hogy még a műszaki vizsga előtt ellátogatok Mankyékhoz, mivel már nagyon érik neki egy kis optimalizálás és az EGR kiírása - füstmentesítés, (kiiktatva/ lefalazva már rég ki volt) de ez a jelenlegi korlátozások miatt elmaradt így volt okom félni, hogy nem megy át a bálna.
Ha mindez nem lett volna elég indok a kételkedésre, két nappal a vizsgáztatás előtt bemondta az unalmasat mind a két parkolófényem. Gyors égő cserét követte a biztosítékok átvizsgálása, de (sajnos) minden rendben volt, ezért úgy döntöttem elviszem a falubéli szerelőhöz és majd ő megoldja és mint kiderült el is tudja vinni vizsgáztatni a kocsit. Mondom remek, két legyet egy csapásra alapon át is cammogtam és ráhagytam a szentségelést.
Másnap mehettem is érte. Jobb 1 fékre volt egy kis panasz, kormolásra (hupika), illetve kiderült, hogy maga az égők foglalata adta meg magát. A vizsgára egy rögtönzött foglalat lett odacsípetve, hogy a fotón legyen működőképes.A foglalatok javítása már rám várt.
Turpitól sikerült szereznem egy pár foglalatot, amelyet bátyám segítségével a helyére is forrasztottunk. Eddig tökéletesen működik.
****UPDATE****
Hétvége folyamán sem tétlenkedtem és kicseréltem az ablaktörlő lapátokat (BOSCH ECO) 530mm és 480mm került fel rá. Volt pár apró kezdődő rozsdafelület (max 2cm) a csomagtartón, illetve 2 ajtón, ezeket ideiglenesen több rétegben lelakkoztam átlátszó körömlakkal :D A bal felén lévő Xenon is rászorult egy kis törődésre, mert pislogott. Egy alapos tisztogatás/ újracsatlakoztatás megoldotta a problémát. Na, de hogy sose unatkozzak, ezért valami úton módon folyik a hűtővizem a tartályból. Sajnos idő híján ezt is a falubeli szerelő fogja orvosolni.
Tervben van egy beltér LEDeztetés, az anyag már megrendelve, már csak ki kell várni a futárt Kínából :D