Blog
Nálam is felkerült a téli szett és ehhez tartózó téli szélvédő mosó,gumiszőnyeg is bekerült.
Kapott még egy alsó felső motormosást,mert a féltengely porvédő ahogy kiszakadt jól összevert mindet zsírral. Ezután visszakerült a motorvédő alsó burkolt ami a bölcsőcsere óta nem volt fent.
Elég szép időnk volt és lőttem pár képet is róla.






Sajnos még tavasszal a kerékcserénél eltörött a küszöbspoiler és a küszöbvég is eléggé korrodált volt.Jól elhúztam a dolgot és mostanra lett készen. A küszöbvég foltozva lett és az egész újra lett rücsizve. A spoiler műanyag javítva lett és újrafényezve. Sajnos ezen az 56-on nem volt gyárilag spoiler,mikor vettem már rajta volt de ragasztva és patent nem tartotta, most is így került fel ami elég macerás Teroson spoiler ragasztót használtam hozzá.







A 159-től örökölt felniket kicsit kicsinosítottuk. Porfestést kaptak, így remélem bírni fogják a telet. A kicsit sötétebb ezüst árnyalat egész jól passzol az autóhoz. Kevésbé sportos így a megjelenés, de szerintem szép az összhatás.
Új Vredestein Wintrac Pro gumikat kapott az autó, így bátran használhatjuk tényleg bármire.




A második kedvenc felnimet (Sport) is beszereztem a Giuliához, ezekre kerültek a téli gumik.
Continental WinterContact 225/45 R18 V XL (2020 augusztusi gyártás)
A Performance felniket és az összes gumit eladtam az autóról, de a nyári felni ismét ugyanaz lesz, csak még a gumit kell majd rá kitalálnom...
Misi, köszi a szerelést :)




Az előző hétvégén Debrecenben jártunk a remek M3-on, valószínűleg ez adta meg a kegyelem döfést az egyik hátsó kipufogó hővédő lemeznek, így sajnos mikor már Pestre értem hallottam, hogy irgalmatlan zörgés hallatszik hátulról, a lemez leszakadt. Na otthon a garázsban néztem alá, szerencsére egy akkora lemez, hogy képtelenség elhagyni, felfeküdt a kipufogó csőre köszönte szépen... :)
Hívtam kedvenc szerelőm Zsoltot, aki ismét beszuszakolt a hétre valahogy, így péntek délután már elhozhattam ezüstös kisautóm, szóval ez is megoldva, persze nem várt kiadás volt, meglepett valamivel a hónapban a drága :)
Km állás: 106500

261120 km.Csak legyen rendes tél is...Legalább hideg, hogy tudjunk a gyerekekkel korizni, ha már a pályára nem lehet menni.
Olajszivattyú kicserélve egy bontott darabra. Régi melegebb olajnál nem mindig kapta fel az olajat indításkor, csak fordulatra. Ezt eljátszotta körülbelül 10-ből 1-szer. Olajnyomás működés közben rendben van, mint hidegen és melegen is. Kapott a főtengely ezen vége új szimeringet.
Új olajteknő tömítés.
Másik vezérműtengely, ami szinte újszerű.
Régin két bütyök elkopott, az eredetitől az egyik 2.5 mm, a másik 3 mm-rel kopott le. Körülbelül a 30.000 kilométer ezelőtti hengerfejezésnél már láttam hogy kopik, akkor még azért erősebb volt. Az anyag hőkezelt felső rétege már lekopott, így már könnyen ette tovább magát. Olajzása a vezérműtengelynek jó, mivel a hengerfej gyűjtőjében állt az olaj ahogy kell és a tengelyen sem az egymás melletti bütykök koptak le.
Új szelepfedél tömítés.
Új vezerműszíj készlet, ami tartalmazza a szíjat, a vezető és feszítő görgőt (DAYCO). Vízpumpa nem, mivel az a hosszbordás szíjon található.
Az előző szíj 52.000 kilométert futott, és közel 5 évet. Ezt már én tettem fel anno. Ha nem kellett volna mást is cserélni akkor még maradhatott volna.
359.000 km












Vissza a Sottozerók.
Kötelező szervíz 2020.11.11.
Km: 119.252
Olajcsere (Selenia WRPE)
Olajszűrő
Légszűrő
Pollenszűrő