Blog
Január közepén találtam a Fb csoportban egy hirdetést. 4C felniket árult egy cartárs. Már tavaly eljátszottam a gondolattal, hogy ilyen felniken guruljak - milyen jó, se mozgókúpos csavar nem kell, se központosító gyűrű, nem nehéz. Pár hét gondolkodás után írtam is a hirdetőnek, majd megegyeztünk mindenben. Aztán jött egy bő hónapos csend, már kétségbe is voltam esve, hogy hamarosan itt a várva-várt AMTS, ahová beválogatták az én kis csúfságom is kiállítandó autónak és nem lesz addig 4C felni. Majd előbukkant a cartárs és 3 nappal később már úton is voltam BP-re a felnikért. Megvettem őket, majd szombaton már színre is voltak fújva. Ugyanazt a gyári grafit színt kapták meg, amivel legurultak a gyártószalagról is. Miközben száradt a lakk, megérkeztek a gumik is. A hátsó tengelyen marad a tavalyi méret 215/35 ZR19, de idén a Sunny helyett Kumho Ecsta került a felnikre. Nem vadonatújak, de megteszi. Az első tengely majdnem váltóméretet kap :D. A 18-as felnikre 165/35 ZR18 gumik kerültek, Nankang AS-1 zsír új gumik. Na meg kerültek rá olyan apróságok, mint rejtett szelepek meg fekete súlyozás, stb. A kinézete valami brutális! A gumisom is megleptem ezzel a mérettel, a környéken nem nagyon találni ilyen elmebeteg egyéneket, mint én. Annyira szokatlan volt a szerviz számára ez a méret, hogy mindenki körbefotózta a felszerelt gumikat. Én meg őket :D. Szerencsére most vett új gépet, így probléma nélkül felrakta a felnikre a gumikat. Álmatlan éjszakáim voltak amiatt, hogy a friss festést ne húzzák le a gumizás közben. Ez minden egyes gumizásnál bennem van, mióta megtörtént velem, hogy a bronz felniket a 215/45 gumik felszerelése közben tönkre is rakták. Még nincs meg minden kiegészítő, így csak hétvégén lesz felpróbálva a kocsira. Már tűkön ülök, hogy beinduljon a szezon, de majd AMTS-en debütál a kocsi.





Sikerült visszaszerezni a letörölt blogomat!
Nagy köszönet Halesznak és WebMnek!
2016
- Vezérlés, olaj, szűrők
- DPF, EGR, szívósor lapátok off. + chip
- kipuff tőcsavar beszakadások javítása
- klíma kompresszor javítás plusz töltés
2017
- kormányszervó tartály csere
- kormányszervó nyomócső csere
- kormányszervó pumpa/ház csere
- első futómű csere plusz fék
- generátor javítás plussz új akksi
2018
- kevlár kuplung, új egyedi lendkerék
- új gyári garett gtb2056 210 lovas turbó
- chip megint
-gyári új 0 km-es hengerfej szelepekkel
-hengerfej csere, vezérlés csere, szelep himbák cseréje, összes biszem-baszom csere ami ilyenkor kell, olajcsere, víz tartály csere....
- 18" felni és 235/45 uniroyal rainsport
-komplett hátsó fék csere + kézifék kötél






A berakás pár perc.
Keretet ki kell pattintani, majd a belső felét tartó füleket laposfogóval óvatosan ki kell hajtogatni. A hasított végénél kipattintva kijön. Visszafelé adja magát a szétszedés alapján.
Király lett.
A váltószoknya nem lett betéve, mert ragasztani kell és nincs ragasztóm.
Próbaképp odatettem. A vaku csal, nincs ekkora színkülönbség, mint az utolsó képen. A váltóról készült kép színhelyesebb.







Tegnap megjöttek a Zimmermann betétek, ma bekerültek.
Sokkal bizalom gerjesztőbben a benne lévő Textaroknál.
A próbaútra az időjárás nem adott engedélyt :-(












Ma visszakerültek helyükre a karbonozott műanyagok / NEM VTN, NEM FÓLIA! /
Emeli a beltér színvonalát egy kicsit, rendbe tettem a csomagteret is antennacsere pipa, egyebek folyamatban.
Mörus Carbon Arte és sk:-)






Napra pontosan egy hónappal a mosós baleset után kézhez kaptam az új rendszámot. Két hetet vártam az okmányirodára, két hetet a rendelés után a rendszámra. Megjött a regisztrációs matrica is, csak még nem sikerült elég lelkierőt gyűjtenem, hogy lekaparjam a régit a szélvédőről.
Miután feltettem a táblát autóra, el akartam menni gurulni egyet. Nem nyert. Egy nyekkenést se bírtam kicsiholni az autóból: lemerült az akksi. Töltőm persze nincs, szóval pár napig úgy is marad. Rendeltem egyet, de a hosszú hétvége miatt arra is várnom kell.
Ma felkerült a már korábban beszerzett Paragi kipufogódob az Alfára, mert régiben elengedte magát a heggesztés, és melegedéskor/hűléskor pattogot, ami roppant módon idegesített. A dobbal együtt a rögzítő gumik is ki lettek cserélve, mert a régiek ki voltak repedvezve. A rögzítő bilincs csavarja szokás szerint be volt rohadva, így csak a flexnek engedett, de így legalább a régi csavar is megújult :).
A hangja sokkal szebb lett, és a króm vég is jobban mutat rajta, mint a kissé rozsda foltos vég.






