Blog
A nagy szervíz után esedékes lett egy első-hátsó futómű állítás,mert olyan része nem volt az autónak,ami nem volt szétszedve :)

Hát ezt is megéltem fent vannak az új kerekek mellé a vadonatúj yokohama advan sport v105 235/35 r19 :)

Na végre!
bent van a megrendelt novitec rugó!Nem az a brutál ültetéés inkább az a jókiállású autó lett!
Felkerültek a nyári gumik az autóra, Toyo Proxes T1 Sport 225/45 R17. Most vettem őket, kíváncsi vagyok hogyan teljesítenek. A téli Bridgestone-okkal elégedett vagyok, remélem ezek is jók lesznek.
Mindkét oldali kormánymű gumiharang ki volt szakadva. Jövő héten új gumi és futómű állítás lesz, ezért itt volt az ideje a gumiharang cserének is (akármilyen pontosan rakom is vissza a kormány összekötőket, azért egy futómű állítás kell utána). Szerencsére az axiál csuklók és a TRW kormánygömbfejek is jó állapotúak voltak, ezeket nem kellett cserélni (kényszer pihenő lett volna belőle, ha valamelyik csere érett...). A szerelés után már a telefontárcsák mentek vissza a csereérett nyári gumikkal, amit jövő héten cseréletetek le...







Tegnap visszaraktam a nyári cipellőket és felkerült az alfa romeo felirat is a piros nyergekre.
Ma pedig leápoltam a bőrt, turtle wax bőr tisztító és ápoló szert használtam, ráfért....
Aztán pedig lemostam kívülről a kis csajt, imádom.... 😀
A vaj bőr szépen mutatt a fekete kocsiba.







Az autó elejét szeretném már végre rendbe rakni, így a lökös felszerelése után az első munka a levegőszűrő és a ködlámpa veszélyes viszonya került rendezésre. A szívócsövet az egyik hegesztésnél elvágtam, majd egy picit más szögben hegesztettem vissza, így a ködlámpát nem nyomja a szűrő. Laci barátom jóvoltából megtisztult a rengeteg mocskot összegyűjtő filter. Be lett állítva a ködlámpa is, bár azzal még szórakoznom kell, mivel a gyári kábelozása nem bír el gyakran 1 trafót sem, így muszáj vagyok mindkét ködlámpát külön relére kötni. A rácsokat felragasztottam, bár az első motorháztető lezárásnál ki is hullottak. PUR ragasztót kellett volna használnom, ahogy a leírásban ajánlották. Ahogy össze lett rakva a kocsi, nagyon nem passzolt a pajzs megmaradt része. Semmihez nem illett az a króm "bajusz", úgyhogy ez is kapott pár réteg alapozót, majd fekete festéket. Szerintem nagyon morcos lett így, tetszik. Hátra van még a sárvédőívek belső újrafényezése és védelme, illetve a Ducati felnikkel is lesz valamilyen változás. A ködlámpák mellé is hamarosan kerül rács, majd oda is fogok gyártani egy rendes takaró elemet, ha lesz hozzá elég időm és kedvem.
Elérkezett a nagy nap,a tervezett nagy szervíz első része...
Amik cserélve lettek:
-Valeo kuplungszett kettőstömegű lendkerékkel 144263Ft
-REINZ váltófelöli főtengely szimmering 6653Ft
-Brembo felső kuplungmunkahenger 6065Ft
-kormánymű bontott 19000Ft
-SIDEM kormánymű gumiharangok,OPTIMAL kormányösszekötők,MEYLE axiálcsuklók 16600Ft
-MIKODA Gt első féktárcsák,BREMBO fékbetéttel 39188Ft
-TRW első gumifékcsővek bal-jobb 4677Ft
-IMPERGOM első belső stabilizátor szilentek 4435Ft
-MONROE toronyszilentek első-hátsó 23348Ft
-Monroe hátsó hossz legőkarok bal-jobb 25496Ft
-Starline jobb első alsó lengőkar 14247Ft
-4db TA-Technix rövidített,keményített lengéscsillapító 50695Ft
-2liter váltóolaj 75W80 5000Ft
-Starline pollenszűrő 2000Ft
208224km











