Blog
Volt némi átfutása a dolognak, de sikerült hozzájutnom egy motorvédő lemezhez. Sajnos utángyártott cucc, mert gyári új már nincs, a bontottak meg nem néznek ki sokkal jobban, mint az én régi példányom. A nagy darab műanyag mellé két kisebbet is beújítottam: egy cseredarabot a törött fényvisszaverő helyére és a párját, csak úgy, hogy legyen.
Ma meglátogattam az Alfariumot, ahol fel is szerelték.
Kilométeróra állása: 140 669
Vasárnap bele szaladtunk a 180000-ik kilométerbe.20 hónapja van meg az autó,kicsivel több ,mint 61ezer kilométert tettünk meg együtt. Köszi szépen Boci a sok szép utat!😃

tegnap este volt felhőszakadás. alig volt magas a 3 pocsolya, amin átgázoltam hazafelé, mégis eltűnt a töltés valahová ...
sikerült egy 2.0-ás donort szereznem.
mindennel együtt 115000
Végre megnyílit az Alfa Romeo múzeum, régóta tervben volt már, hogy megnézzük, így a nyaralással összekötve elmentünk.
A múzeum tetszett, érdemes elmenni megnézni. Az viszont nem tetszett, hogy sok típus kimaradt a kiállításból (pl.: GTV, 90, 33, 6, Sprint). Ezeket sajnos gyari állapotban "lassan" már csak a múzeumban lehetne látni.












Elérkezett az idő, kikerültek a hátsó gátlók és a helyükre gázos Bilstein-ek kerültek.
Alfa GT-nél a hátsó lengéscsillapító cserénél amit érdemes megjegyezni, hogy a kalaptartó és a hátsó üléssor felőli műanyag darab külön leválasztható, alatta hozzáférni a toronyhoz. Tovább, ha a nagy csavar ami a gátló aljában van berohad és nem lehet megmozdítani, gázégővel a gátló alját kell melegíteni közben két húzás előre, egy vissza egy hosszú cro-va szárral és előbb utóbb megindul, persze vastagon fel kell locsolni olajjal


Nagy melegben üzemi hőmérsékleten, de akár hidegebb időben dugóban állva is, elkezdett "megszorulni" a kormány, ami nagyon zavaró volt, főleg autópályán. Olyan volt, mintha csak "fokozatokban" lehetne fordítani a kormányt. Mindezt nem sokkal a kormánymű felújítás után kezdte produkálni, de a felújításkor semmi olyat nem csináltunk a kormányművel ami ezt okozhatja. A szervószivattyúra gyanakodtam, ami egyébként is hangos volt már melegen is, és nagyon olajos is volt a környéke, így kicseréltem egy jó állapotú bontott darabra. A hangja megszűnt és úgy tűnik a kormány megszorulása is.
190500km
A jobb oldali külső porvédő gumit is kicseréltem, egy 1mm-es lyuk keletkezett rajta.
Löbro került rá, igen profi minőségnek tűnik.