Blog
B oszloptól hátrafelé fóliáztattam az üvegeket.
197.360 km-nél eljött az idő, hogy felkészüljünk a műszakira. És ha már szerelőnél jártunk, akkor az ismert hibákat is kijavíttattam. Kb. 5 éve csak másodikra indult a gép, folyt az olaj, és a kézifék is egyre gyengébb lett. Kicseréltek két kézifékkötelet meg 4-4 gyertyát, és úgy néz ki, hogy minden gond megoldódott. Plusz cseréltettem olajat meg szűrőket is.
A kocsi még április elején lett leműszakiztatva. Utánna :) ujjítottam ismét a futóművön, amin most nem spóroltam. Két felső lengőkar -régiből az egyik hibátlan volt, ami még előző alkalomkor került bele, de csere lett most párban - és 2 stab. pálca lett cserélve amik TRW-k. Nagyjából ennyi is :)
Jah meg hátsó váltótartót is kicseréltem és fenti motorkitámasztót is, amik nem nagy tétel, szóval a kocsi mindig megkap mindent.
KM: 206500
Elvittem feltetetni a nyári Bridgestone kerekeket. Ezután borzasztóan riszált az autó hátulja, kértem Dudás Zoliékat nézzék már meg mit kell cserélni, hát szerencsére semmit, ajánlottak egy jó futóművest ahol beállították és most már nagyon jó fasza merev a futómű.
Pillanatnyilag műszerfalizzót keresek remélem találok:)
Ma felkerültek a nyári gumik, gondosan átnéztem azokat , keréknyomást leellenőriztem, a téli szettet pedig ahogy kell, lemosva, rendben elraktam.
Régóta nézegettem az Alfistin ezt a cuccot és ma végre bekerült a gépbe. Sokkal rövidebbek lettek a kapcsolási utak majdnem fele annyit mozdul a váltókar így élvezetesebb és gyorsabb a váltás szinte csak pöccinteni kell. Annyi negatívumot észrevettem, hogy férfiasabb lett a váltás főleg hidegen ennek a párom nem nagyon fog örülni...
A hátsó rendszámkeret is kapott egy kis optikai tuningot 5D karbonfóliával és egy pár matricával.
A Goodyear Eagle F1-esek túl vannak a "bejáratáson" nagyon más ezeken gördülni, sokkal halkabbak mint a Pirellik voltak végre újra hallom a kipuff hangját.....







Tegnap ùj Dunlop papucsokak kaptak a tojástartòk... :) jöhet a nyár ! :) règi gumik kuka , tèliek szintèn. A tèli alufelnik felùjìtásra el.
Mivel a klíma egyáltalán nem hűtött, ezért beiktattam egy komplett ellenőrzést és feltöltést.
A lefejtett gáz mennyisége kb. max. 200 g volt, a lefejtett olaj mennyiségéről a szerviz gépe nem tudott információt adni.
A teljes rendszert nitrogén gázzal nyomás alá helyezték, így ellenőrizve a rendszer tömítettségét. Nyomásveszteség gyakorlatilag 0 volt 30-40 perc után is.
Ezek után a rendszert valamivel több mint 500 g klímagázzal feltöltötték, a szükséges mennyiségű olaj is bekerült a rendszerbe.
A befújt levegő hőmérséklete mostmár csak valamivel több mint 5 °C.
Az olajjal együtt került még a rendszerbe UV-s folyadék is, hogy a későbbiekben azonosítani tudjuk azt a helyet, ahol mégis szökik a rendszerből a gáz.
(Legutóbb majdnem két éve volt feltöltve, ez idő alatt több, mint a fele gáz elszivárgott!)
A szerviz kérésére 1 hónapig mindig haszni fogom a klímát, ezután UV szemüveggel újra átnézzük a lehetséges szivárgási pontokat.
*** Friss infók hamarosan ***
Utána ózonos utastér és klíma fertőtlenítés / szagtalanítás volt soron.
Ezt követte egy alapos külső-belső takarítás.
Km óra állás: 221.700 km (2015.04.22)
Gyorsan pörögnek a km-ek,eljött az újabb olajcsere ideje.
Az olaj mint mindig Selenia Wr5-40.
A szűrők pedig a gyári megfelelője.
Olajszűrő,levegőszűrő,pollenszűrő,gázolajszűrő.
A csomag az Elaforg Kft-től érkezett elég jó árban.
km:236845