Blog
Mivel kikerült a CD-tár az autóból kellett valami a helyére, hát vettem egy Loudlinket. Fér rá dögivel úgyhogy holnap töltögetem fel tartalommal. Most még ki kell találnom hogy rögzítem mivel nincs kedvem újra átkábelezni az autót, és a kesztyűtartóba vezetni, és persze ott van a DSP is.
Az Ellaforgtól jött egy csomag.
Ebből a pollenszűrőt ma beépítettem, egy klímatisztítót is kapott.
Km.:197697

Tegnap végre megcsinálták a kipufogóvégeket a proex-nél!
Elötte már szombaton Apummal feltettük a homemade hővédőt, mivel nem találtam gyárit, de a célnak megfelel...:D
Aztán Kedden a Proexnél levágták a régit, és csináltak egy elágazást, ahonnan két 45ös cső folytatódott tovább aztán jött két kissebb dob, amire rákerült a két 90mm-es króm vég:) látványra nagyon szép, a hangja pedig normál esetben kultúrált, de indításnál meg ha odalépek akkor megjön neki:) pont valami hasonlót szerettem volna!
már csak a lökhárítón levő jobb oldali lyuk zavar picit mert nagyobb mint a bal kipuf felett...
lehet kivágom majd a bal oldalit is és akkor minden szép:D






Gondoltam reggel a 156-al megyek és leemeltem a kulcsát a szekrényből. :-o Szinte el se fordítottam a kulcsot már be is röffent. Wroooooooooooooooooooooowrooooo :-) A szám megkerülte a fejem. Az úton végig nagy vigyorral vezettem. Beszaladtam a boltba pici energiáért a testemnek, addig az autót le sem állítottam, melegedjen picit. :-D Áh az az élmény, amit ez a 17 éves 1.6 "csak" 120 lovas autó ad....leírhatatlan. Sírni tudnék, hogy már nem használom ki és megcsalom egy másikkal. Mindenki nézett az úton, de gondolom, azért, mert ici-picit hangos :D hehehe.
Jövőhéten kevesebb melóm lesz (úgy gondolom) és rendbe rakom a belsejét. Zene, kábelek, stb. Amióta nem használom, azóta többet takarítom. :-) Mindjárt bőgök, na jól van, várom, hogy vége legyen a mai napnak, hogy tekerjek bele pár km-rt. :D Wroooom istenem az a hang. brrrrrrrrrr
Kuplung,kettőstömegű.
Több mint egy éve tagja vagyok a közösségnek,és még nem írtam semmit a csodáról,most egy kicsit pótolom.
Már mikor megvettem az autót,vacakolt a kuplung,de akkor még lehetett orvosolni,egy főmunkahenger cserével.
Eddig bírta.:-(
Így elérkezett a teljes kuplung cseréjének ideje.Legalábbis ez volt a terv,de a szerelőm.mivel már 205000 km tekeredett az órába,azt javasolta,cseréljük a kettőstömegüt is.Könnycseppek csordultak ki a szememből,mikor elárulta a költségeket,de rábólintottam.meg is érkeztek hozzá a cuccok,"képek alul :-)
Ezalatt a kicsit több mint 1 év alatt,ezek történtek még velünk.:
-olaj,természetesen selénia. kétszer mióta nálam van.
-olaj,gázolaj,levegő,pollenszűrő.szintén kétszer
-aksi,kicsit nagyobbra mint volt.85ah
-motortartó bakok
-bal kilincs zsanér
-bal első sárvédő.motorháztető,lakatolás-festés(sérüléseket,előző tulajtól kaptam)
-hátsó lökhárító hegesztés-festés(ezt is)
-teljes polír
-4 nyári gumi,Vredestein SPORTRAC 5, 195/65R15 Giugiaro design
-4 téli gumi,Dayton DW510E, 195/60R15
-termosztát
-hátsó kipufogó dob
-két első doblemez
-ablaktörlő mechanika+lapátok
Hát kb ennyi.Lehet kifelejtettem 1-2 dolgot.:-)
Össz költség:kb 600k.Nem számoltam pontosan,mert az asszony kinyírna :-)
Hátralévő projektek,:
-chiptuning,esetleg ez ügyben ha tippeket tudnátok adni,megköszönném!
-két első ülés elég ramaty állapotban van,azzal is kéne valamit kezdenem!
Örülök,hogy ennek az olasz csodának lehetek a gazdája!


Sikerült összeszervezni a találkozót Halesszal, így hozzám kerültek végre. :) Még este fel is kerültek kiérdemelt helyükre. Azért jobb így... :)




197.360 km-nél felkészítés után rögtön le is vizsgáztunk.