Blog
Picit még utánna kellet igazitani, mert a felsőt állandóan lelőtte ezért kellet rá hegeszteni peremet, de motmár jó és kapott új szoritókat is.


Hát visszakaptam az autót végre teljesen olajszivárgás mentes, cserélni kellet még az üzemanyag csöveket és a tömitéseket a motor térben mert nagyon el voltak öregedve, de mostmár egészben van az autó, van még pár dolog a tél előtt pl: futómű állitás, téli kerekek, aksi, felső motor szilent, megjegyzés : a turbó a kitakaritás utánn is letilt hibajelenség viozsgálat alatt...lehet map szenzor csere lesz....
Csőrinél jártam pénteken amikor kicserélte nekem a vezérlésemet, igaz a kiegyenlítő szíjat és feszítőjét nem mert nem vittem de minden mást igen. Ami még hibádzik az a vez módosító és a vez.tengelyem, egyik fogprofilja el van kopva ami néminemű teljesítmény csökkenéshe vezet. De nagyon ideje volt és hangja volt. Pár km és kampeca..
Mann olaj,levegő, aktívszenes pollen és üzemanyagszűrőt kapott, természetesen gyári selénia 10w60-nal. Kapott egy motormosást, h kijöjjön az összes kox és szenny ami benne volt a motorban. mellesleg jót tesz a vez.módosítónak. Igaz hogy nagyon drága a Mann szűrő, de jobb mint a gyári, sűrűbb a szűrőrésze, legmegbízhatóbb még szélsőséges körülmények között is! És a pollenszűrőbe is van anyag, jóval nehezebb mint bármelyik más. :)




Két tétel volt mai menü:
1. Szétkaptam az első féket, hogy megmérjem a dugattyú átmérőjét. 48-as és 53-as átmérőhöz létezik felújító készlet. Nos, a méréseim alapján nekem ez utóbbi kell. A fékbetét/tárcsa kombó a megtett kb. 20e km-t szinte nyom nélkül tette meg.
2. Az eredeti scudetto helyett sikerült szereznem egy vadonat újat, de ezen nincs felfogatási hely a pajzsnak. A problémát egy méretre készített ferde alakú bakelit izével oldottam meg. A pajzs a bakelitbe ragasztva (+ kétoldalas ragasztó), a bakelit meg hátulról csavarokkal rögzítve a műanyaghoz.






KM óra: 155000 km
- Olajcsere
- Vezérműszíj
- Vezérlés módosító
- Fékfolyadék
- Szervóolaj
- Egyik gyújtótrafó
Legközelebb cserélni kell:
- Első felső lengőkar mindkét oldalon
- Bal első kerékcsapágy
- Jobb első féltengely gumiharang
- Ablakemelők mindkét oldalon
Faterom sikeresen áttolatott egy fekvőrendőrön úgy, hogy az elsö lökös fentakadhatott rajta és kicsit átrendezte azt. Mikor megláttam a fejem akkora lett mint egy strandlabda. De az első ijedtség után láttam nem akkora a baj. Szerencsére a Zendernek semmi baja ,csak leugrott a helyéröl. Viszont a kerékjáratri ívben a müa doblemez megrepedt a hűtőmaszkkal együtt. Mindkettöt megcsináltattam müanyagossal, de a maszk ki lesz cserélve facelift elöttire.



Ma az autó simán levizsgázott.Környezetvédelmi plakett színe pirosról kékre változott,így forgalmi engedély csere is szükségessé vált.Szerencsémre még az okmányirodát is el tudtam rendezni.Így minden happy!!!:-)