Blog
01:22:453
01:23:563
Első helyezés kategóriámban ( nem volt nehéz mert egyedül indultam)
Egyéb iránt a legjobb időt futottam az értékelt versenyzők közt!!
Vagyis a rendezvény leggyorsabb széria autója. Előttem egy verseny Bravo ( nem tudom milyen csoportos ) végzett cirka 2mp-vel.
Véglegesen megoldva, bontot lanciaba való szabályzó került bele ami teljesen egyezik az alfába valóval. Így teljesen jó.
A 2000. km a vásárlás óta.
Hátsó lengéscsillapítók cseréje, műszakivizsga megtörtént!
Elgurult a gyógyszerem...
http://www.youtube.com/watch?v=PQbIFo8WMuM
Ez még a régi, 2.5-ös motorral, alig bírta forgatni a hosszú váltót.
Új izzók a bal első féltekén. Jeee...
Amúgy annyira meglepődtem hogy ez az autó annyira kellemes utazáshoz, hihetetlen. Ki kellene már próbálni egy 166-ot. Mert ez nagyon jó, annak ellenére hogy kedvenz pozíciómat (bal kézzel fogom a kormányt és közben könyökölök az ablakkereten vagy az ajtókönyöklőn) ebben nem tudom felvenni, mert túl messze van az ajtó. De amúgy hibátlan utazni vele, egy V6-ot úgy érzem még hosszabb távra is meg tudnék tartani..:)
Az Alfás villamossági szerelőm azt mondta ilyen hibával még nem találkoztak.
A tünet az volt hogy rapszódikusan (tehát 50 ből 1x) nem indult be. Ilyenkor úgymaradt az injektor visszajelző, és csak 6-10-ik próbálkozásra röffent be.
Szóval a hiba oka fordulatszámmérő jeladó. Kicserélve. :))
Szépen átpolíroztattam, csillog-villog!
Még a belsejét nagyon puccba akarom vágni, ha lesz rá időm.