Blog
Időközben kikerült a régi 3.0 V6 az autóból és a hengerfejet levéve a 2-es hengerben egy dugattyútörés fogadott. A hajtókar sem úszta meg.
Amennyiben lehetséges lesz és a főtengely jó, akkor felhasználom egy tartalékmotor építéshez az ép részeket.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111018t.jpg)
A tavaly nyári Hungaroringes pályanapokon amikor 30 fok felett volt a levegő hőmérséklete, akkor néhány kör után be kellett iktatni hűtőkört, mert kezdett a motor elmelegedni. Rendeltem egy nagyobb hőleadásra képes vízhűtőt, bár inkább a motorolaj melegedett, de azért ez sem árt.
208 GBP -be került maga az alkatrész, a többi posta+vám+ÁFA.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111015t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111016t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111017t.jpg)
Lehetőségem támadt egy nagyobbacska fordulóra.
Lehetne több kanyar és hullámvasút. Az útminőség végig elég vagy nagyon jó, kivéve Solt és Fülöpszállás előtt pár kilométeren.
Szépen ment, ahogy kell.
Kmét-Páhi-Csengőd-Akasztó-Solt-Harta-Dunatetétlen-Akasztó-Csengőd-Fülöpszállás-Kisizsák-Izsák-Kmét
160km
kép Fülöpszállás és Kisizsák közötti fasor alatt
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111013t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111014t.jpg)
A Kisfityó műszaki nélkül, az éves sátortáborozáshoz a fuvart a V6 biztosította.
Kmét-Vadkerti-tó-Kmét
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111011t.jpg)
Ma megkerüljük a tavat. 90km várt ránk, a terv szerint 2:19 menetidővel.
Az út során alig találkoztunk nem olasz rendszámú autóval, külföldi turista nem nagyon jár erre.
Csodálatos táj és nagy meleg jutott a mai napra. A tetőt nem is nyitottuk ki, sőt délután már klímázni is kellett. Jó lenne egyszer 30 fok alatti hőmérsékletben is körbejárni a tavat.
Valahol megebédeltünk, majd a kör vége felé tankoltunk annyit hogy holnap kitartson Ausztriáig.
A vacsorát ma is a szálloda éttermében ejtettük meg, ami a szokásosnál kicsit bőségesebb lett. Ma ünnepeltük a 36. házassági évfordulónkat...
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110999t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111000t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111001t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111002t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111003t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111004t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111005t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111006t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111007t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111008t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111009t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111010t.jpg)
A következő állomás a Lago D' Iseo. Túl egyszerű lett volna felmenni az autópályára és rátenni a tempomatot. (Igen, PHuBi-ban van tempomat!) Inkább hágókat vadásztunk. Az eredetileg tervezetthez végül több hágót kihagytunk, mert nagyon elhagyatott helyeken mentünk és már untuk egy kicsit, mégis sok autópálya lett.
Indulás előtt elkészítettük a szokásos PHuBi&szálloda képet.
Először kicsit autópályáztunk és a szokásos kapus szakasz mellett találtunk "virtuális" fizetőset is. Fórumbejegyzés. (3.kép)
- Első nevezetesség a Comoi tó partján a Baia di Pare - itt laktunk 2014-ben és itt álltunk meg egy ebédre 2021-ben. (4.kép) Most jön a hegyi szakasz.
- 728m Colle Balisio
- 1.258m Passo Culmine San Pietro - Itt szembesültünk hogy a semmi közepén vagyunk. Ugyan két vendéglő is volt, de nem a "szokott" szint. Az út is erősen emlékeztet a magyar mellékutakra.
- 800m Cold' Olda
Rövidítettünk, egy tervezett hágó kimaradt. (884m Forcella di Bura)
- Orrido di Bracca - A kanyon amit nem lehet kihagyni! (45.808997452232965, 9.690934863334359) Sikerült a tervezett helyen megállni és kicsit körülnézni.
- Ebédre a "Ristorante K2"-t terveztem be, de zárva volt. A faluban volt még egy nyitva, de senkit sem találtunk bent hiába köszöngettünk. (8.kép) Elmaradt az ebéd.
Itt az út rövidítése miatt újabb 3 betervezett hágó maradt ki.
A kanyon után hosszú szerpentin vitt le a hegyről.
Azaz mégse maradt el az ebéd. Bergamo bevásárló központjában megejtettük.
Innen már egyenes út vitt a szállásra. (Locanda La Pernice - Sulzano)
A szálláshoz tartozott a városi strand is, úgyhogy kipróbáltuk. Szürreális a medence partáról a kilátás. (9.kép)
A büfében sikerült egy számomra új olasz sörrel is megismerkedni. (10.kép)
A vacsora pizza volt a szálloda teraszán (kilátás a 11.képen)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110987t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110988t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110989t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110990t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110991t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110992t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110993t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110994t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110995t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110996t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110997t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110998t.jpg)
Abs jeladó csere
Klíma töltés, ventilátor javítás
Kipufogó csere
Olaj csere 10w40
Miles 210000