Blog
NordGlass szélvédő csere 45 000ft
Km: 338750
Hazaértünk az idei túráról:
- 3 olasz tó és vidéke: Maggiore, Garda, Iseo
- 3.028 km,
- 244,69 liter 95-ös, az itthoni tankolást leszámítva E5 (kint nem divat az E10),
- átlag: 8,08 liter/100km,
- 2.691 db fénykép,
- 391*5 perc videó az útról,
- az idén először sikerült PHuBi-nak elvinnie a pótkerekét is, nem volt rá szükség,
- olajból nem fogyott,
- hűtővíz nem fogyott, a ventilátor tartó remekül tart,
- Nem úgy mint mi, PHuBi zokszó nélkül tűrte a szerpentineket. Jó pár kimaradt...
részletek később....
Remélhetőleg ez volt az utolsó nagy szerviz, szinte az egész autó ki lett már cserélve. Most már szeretném használni is. :-)
Szóval turbó felújítással indult, mert elég hangosan huhogott már. A Wizard Turbo-nál felújíttatva. Cserélve lettek az olajhűtő radiátor csöve is, mert szivárogtak. A HÉFAL Kft. gyártotta az új csöveket. Az olajhűtőt el kellett vinni esztergályoshoz, mert az egyik csövet rögzítő csavar beletört az alu házba. Aztán... elinduláskor és váltáskor kattant a kardántengelyen valami, így az is fel lett újítva. GEORGE bratyómnak köszönhetően kicseréltem az első fényszórókat, mert belülről elkezdtek sárgulni és repedezni. Az új lámpák az Elaforg-tól érkeztek, majd kaptak kavicsfelverődés elleni fóliát is. És ha már ott volt az autó a szerelőnél akkor olaj + szűrő csere, gázolajszűrő csere, légszűrő csere.
Úgy érzem valamit kihagytam...
Költségeim:
- Turbó felújítás + tömítéskészlet: 108000 HUF
- olajhűtő csövek: 27000 HUF / 2db
- Kardántengely felújítás: 60000 HUF
- TYC fényszórók: 53875 HUF / pár
- Fényszóró fóliázás: 20000 HUF / 2 db
- Motul 8100 X-cess 5L motorolaj: 16820 HUF
- Szűrők: korábban vettem őket, már nem tudom mennyiért
- Munkadíj: 90000 HUF
Észrevettem hogy fogy a víz a tartályból. Tudtam bal oldali olajos vizcső a hibás. Megette az olaj. Láttam már rég olajos, előbb utóbb csere lesz. Persze mindnki szabadságon, senki nem ér rá. Végül magam cseréltem, nem vártam tovább, féltem eldurran a cső. Szétszedtem, kipucoltam. Hibátlan lett.
Egy szombati napra volt időm kilátogatni idén, azt is csak délután, mivel délelőtt még a félév utolsó vizsgáját le kellett tennem. 3-as lett és én boldog voltam.
Km : 218.500
Még év elején írtam a kocsiról, azóta történt pár dolog, még egy váltó elvérzett és 2 kuplung , kapott egy R110 pumpát és kapott Colombo & Bariani vezérműtengelyeket , jelenleg 436ló és 723nm vagyunk csak símán dízelel, methanol ki került.
Kuplung kérdés egyelőre megoldva , 5 agú szinterrel és dupla nyomólappal.
Versenyeken is ott vagyunk , sajnos puntokkal nehezen bírok de probálkozom ,sajnos nagyon könnyüek.
Kapott egy halál pontos nyomás mérő órát is ami map szenzorról kapja a jelet .
kb ennyi egyelőre , a 436lovas program nem a kihegyezett , következő versenyre csinálok egy olyat és megmérem , remélem 450-460 lovat el érem.
motor még mindig a gyári és hibátlan , ami fogy az a váltó , és kuplung ,de ez legyen a legnagyobb baja.
Csak úgy repül az idő, ha jól mulat az ember. Szóval nem is nagyon értem, hogy telhetett már el 2 év, mióta átvettem az autót, de eljött az ideje a 2. éves szerviznek is.
Mivel a 07.11-ei Rammstein koncertre már kivettem egy szabit, így kézenfekvő volt, hogy aznap délelőtt elszaladok az autóval megejteni az éves revíziót.
A szokásos olaj és szűrők cseréjén túl így a 2. évben a fékolaj is cserélve lett. Kellett még egy fényszóró beállítás is, mivel észrevettem, hogy nem jól áll be a xenon és nagyon magasra világít. Ezt sűrűn jelezték nekem éjszaka a szembejövők is. Most már viszont minden rendben.
A legjobb része a dolognak, hogy anno befizettem a 45k km / 3 éves Easy Care csomagra, így ez a szerviz sem került nekem semmibe :D