Blog
Beszerelték a futóművet, cserélve lettek a hátsó stabilizátor pálcák, összes toronycsapágy jobb első lengőkar.
Kuplungot is szét kellett szedni mert csúszott, javítás erősítés után visszakerült.
Kevlározás miatt 1000 km bejáratás.
Utolsó simítások is megvannak az alvázvédelemmel kapcsolatban. :)
A kerékjárati ívek is ki lettek kenve, így késznek tekinthető a munka.


Elszakadt a kézifék bowden, ezért kicseréltük mindkét oldalit 6 ezer Ft/db áron, plusz munkadíj.
Végre eljutott a kocsi Német Misihez, aki rámért a lambda-szondára és bizony nem működött megfelelően. Gyári új került bele (Bosch 0258006190), most úgy néz ki, hogy rendben van. Megszűnt a nehezen indulás és az, hogy hidegen nem megy pár henger. A reggeli büdös benzinszag is eltűnt. Remélhetőleg ezzel végére sikerült járni a problémának. :)
A nagy felújításban néhány dolog kevésbé sikerült jól. Egy ekkora munkába bele is fér, hogy becsúszik néhány apróbb hiba.
Amiket Zé villámgyorsan garanciában kijavított:
- jobb hátsó oldalüvegnél beszivárgott a víz: újratömítette
- a bal ajtó kissé lógott: beállította
- a jobb első sárvédő-küszöb találkozásnál egy kis rozsda jelent meg: eltűntette, lekente alapozóval
- csomagtér kéder kapott gumiápolót
Elgurultunk a Csörgő műhelybe, ahogy új vezérlést kapott az autó és vezérlésmódosító is ki lett cserélve, mivel dízelessé változott az autó hangja. Sajnos nem olcsó dolog ma már, csak a vezmód került 51 ezer forintba. Cserélve lettek még: olaj, szűrők, hűtőfolyadék, vízpumpa, bal első ajtó zár, mivel kulccsal nem záródik és nem is nyit ki. De nem oldódott meg ez a probléma. Ezt majd még orvosolni kell.
Km: 83000
Üdvözlet Márkatársak!
Ez a bejegyzést csak érdekességnek és elrettentő példának teszem fel!
Tanulva az autóvásárlás rejtelmeiből, a szakbarbárok munkájából akik "szakember szerelőknek" hívatják magukat és a tulaj tudta vagy tudta nélkül barbárkodnak nem kevés pénzért!
Személy szerint szeretek foglalkozni az autókkal és egyéb gépekkel. Szakmámból adódóan is.
Korábban észrevettem ezt a problémát és most került sor a kijavítására.
A hátsó motortartó bakk konzol két M8-as csavarral van felfogatva a motor bölcsőre.
Ennek az egyik csavarját korábban leszakította a szaki. De "se baj", gondolhatta....(vagyis nagyon szeretném tudni mi járhatott a fejében)...fordított rajta egy keveset és egy 6-os furattal átfúrta és átmenő M6-os csavarral és nagy alátétekkel odafogatta.
Gondolható, hogy a két csavarnak vastagságából adódóan sem egyforma a szakító szilárdsága. Lehetséges, hogy egy erősebb (gumicsikorgatós) elindulásnál le is szakadhatna a motor hátulja.
Javítási idő: 1,5 ó. + (jó magyar szokás szerint) fél óra káromkodás) :-P








Olaj és szűrők cseréje 199000-nél.
19000HUF
Jelentem, összecsiszolódtunk.
Az elmúlt két hónapban úgy érzem megismerkedtünk és azt hiszem eléggé összepasszolunk. Csak ugyanannyira hisztis mint én ;)
Apróbb hibák vannak rajta, amiket szépen lassan szeretnék megcsinálni, azaz csináltatni. A cél a következő Alfacity lenne.
Nem fogom felsorolni a hibákat, egy hölgy sem szereti, ha emlékeztetik a tökéletlenségeire :P Addig meg maradnak a jó szögből lőtt képek...
Hétvégén megjártuk KUL-t. Eddig ez volt a leghosszabb utam vele, és azt hiszem jól teljesített. pe-Ti Giuliettájával kellett tartanom a tempót, több-kevesebb sikerrel, azért lássuk be, mégsem egy kategória a két autó és a két sofőr tudása sem, így néha le-le maradtam, de azt hiszem fejlődőképes vagyok :)
Ez volt a negyedik KUL amin ott voltam, de az első, amin saját autóval vettem részt. Begördülni a kapun és átvenni a matricákat, szalagokat kb. olyan érzés volt, mint amikor először vezettem és az első Alfa villantott. Nem nagyon szeretek szentimentális túlzásokba esni, de kifejezetten jól esett :)
Végre van értelmes kép Miliről, Dekka jóvoltából, amit itt is köszönök és végre a rendszámkeretem sem Fordos már, köszi Amore Shop ;)
Azt hiszem szép, hosszú, boldog közös életnek nézünk elébe, az eddigi 3500 km is ezt bizonyította.

