Blog
Utolsó simítások is megvannak az alvázvédelemmel kapcsolatban. :)
A kerékjárati ívek is ki lettek kenve, így késznek tekinthető a munka.


Elszakadt a kézifék bowden, ezért kicseréltük mindkét oldalit 6 ezer Ft/db áron, plusz munkadíj.
Végre eljutott a kocsi Német Misihez, aki rámért a lambda-szondára és bizony nem működött megfelelően. Gyári új került bele (Bosch 0258006190), most úgy néz ki, hogy rendben van. Megszűnt a nehezen indulás és az, hogy hidegen nem megy pár henger. A reggeli büdös benzinszag is eltűnt. Remélhetőleg ezzel végére sikerült járni a problémának. :)
A nagy felújításban néhány dolog kevésbé sikerült jól. Egy ekkora munkába bele is fér, hogy becsúszik néhány apróbb hiba.
Amiket Zé villámgyorsan garanciában kijavított:
- jobb hátsó oldalüvegnél beszivárgott a víz: újratömítette
- a bal ajtó kissé lógott: beállította
- a jobb első sárvédő-küszöb találkozásnál egy kis rozsda jelent meg: eltűntette, lekente alapozóval
- csomagtér kéder kapott gumiápolót
Elgurultunk a Csörgő műhelybe, ahogy új vezérlést kapott az autó és vezérlésmódosító is ki lett cserélve, mivel dízelessé változott az autó hangja. Sajnos nem olcsó dolog ma már, csak a vezmód került 51 ezer forintba. Cserélve lettek még: olaj, szűrők, hűtőfolyadék, vízpumpa, bal első ajtó zár, mivel kulccsal nem záródik és nem is nyit ki. De nem oldódott meg ez a probléma. Ezt majd még orvosolni kell.
Km: 83000
Üdvözlet Márkatársak!
Ez a bejegyzést csak érdekességnek és elrettentő példának teszem fel!
Tanulva az autóvásárlás rejtelmeiből, a szakbarbárok munkájából akik "szakember szerelőknek" hívatják magukat és a tulaj tudta vagy tudta nélkül barbárkodnak nem kevés pénzért!
Személy szerint szeretek foglalkozni az autókkal és egyéb gépekkel. Szakmámból adódóan is.
Korábban észrevettem ezt a problémát és most került sor a kijavítására.
A hátsó motortartó bakk konzol két M8-as csavarral van felfogatva a motor bölcsőre.
Ennek az egyik csavarját korábban leszakította a szaki. De "se baj", gondolhatta....(vagyis nagyon szeretném tudni mi járhatott a fejében)...fordított rajta egy keveset és egy 6-os furattal átfúrta és átmenő M6-os csavarral és nagy alátétekkel odafogatta.
Gondolható, hogy a két csavarnak vastagságából adódóan sem egyforma a szakító szilárdsága. Lehetséges, hogy egy erősebb (gumicsikorgatós) elindulásnál le is szakadhatna a motor hátulja.
Javítási idő: 1,5 ó. + (jó magyar szokás szerint) fél óra káromkodás) :-P








Olaj és szűrők cseréje 199000-nél.
19000HUF
Jelentem, összecsiszolódtunk.
Az elmúlt két hónapban úgy érzem megismerkedtünk és azt hiszem eléggé összepasszolunk. Csak ugyanannyira hisztis mint én ;)
Apróbb hibák vannak rajta, amiket szépen lassan szeretnék megcsinálni, azaz csináltatni. A cél a következő Alfacity lenne.
Nem fogom felsorolni a hibákat, egy hölgy sem szereti, ha emlékeztetik a tökéletlenségeire :P Addig meg maradnak a jó szögből lőtt képek...
Hétvégén megjártuk KUL-t. Eddig ez volt a leghosszabb utam vele, és azt hiszem jól teljesített. pe-Ti Giuliettájával kellett tartanom a tempót, több-kevesebb sikerrel, azért lássuk be, mégsem egy kategória a két autó és a két sofőr tudása sem, így néha le-le maradtam, de azt hiszem fejlődőképes vagyok :)
Ez volt a negyedik KUL amin ott voltam, de az első, amin saját autóval vettem részt. Begördülni a kapun és átvenni a matricákat, szalagokat kb. olyan érzés volt, mint amikor először vezettem és az első Alfa villantott. Nem nagyon szeretek szentimentális túlzásokba esni, de kifejezetten jól esett :)
Végre van értelmes kép Miliről, Dekka jóvoltából, amit itt is köszönök és végre a rendszámkeretem sem Fordos már, köszi Amore Shop ;)
Azt hiszem szép, hosszú, boldog közös életnek nézünk elébe, az eddigi 3500 km is ezt bizonyította.

