Blog
- életkor: 300 nap
- km óra állás: 34.033 km
- össz. menetidő: 484,63 óra (20,19 nap!)
- átlagsebesség: 70 km/ó
- tankolt üzemanyag: 2.047,76 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,85 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 19,76 Ft/km
- átlagos napi futás: 113,44 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,73 %
Valami igencsak felpiszkálta a kuplung munkahengeremet, merthogy folyása vagyon... :( Beszerzés folyamatban!
2016.09.26.-án Sanci cimborám meg is szerválta nekem a vadonatúj munkahengert. 10-kor kaptam meg, délre kész is volt, jövés-menéssel együtt. :)
Kellett még fél lityi DOT4 és kész! Remek! :)
224.000 km





Hátsó fék, hosszbordás szíj, 51
Ma délelőtt autómosás közben elgondolkodtam. Miért jó ez nekem? Miért van az, hogy hogy kirándulások előtt úgy kerek a világ, ha tisztán csillog a kis autó?
Nem mindegy lenne? Mire hazaérek tele morzsáljuk, koszos lesz, bogaras. Akkor meg minek?
Megmondom hogy minek. Mert egy Alfa az egy ünneplő ruha. Mert el lehet járni farmerban, ingben. Ott elmegy egy-két gyűrés. De gyűrött öltönyben megjelenni az gáz.
Ha már az ember ünneplőben megy oda, ahova mások farmerban, akkor makulátlannak kell lenni. Mert az emberek olyanok. Meglátják, ha nincs kivasalva az ing, meglátják a foltot a zakón. És oda a hatás. Lesajnálóak lesznek a nézések, gúnyosak a mosolyok. Egy makulátlan belépő viszont ámulatot kelt.
És ezt egy Alfa tudja. Hát ezért. :-)



Kotelezo matrica felkerult. :) Szerencsere ez a matrica is olyan mint az autoink (ritka) talan 2 auton lattam csak ilyet :)
Koszonet erte GT-nek 👍🏼

Kotelezo matrica felkerult. :)
Koszonet erte GT-nek 👍🏼

Mai nap történt, hogy reggel szépen megyek a kocsihoz elinditom közben elszivok egy cigit(kis rituálém a hidegre való tekintettel szeretem elő melegíteni a motort). Mikor elszivtam szépen ülök be, raknám neki az egyest, hát nem engedte a kuplung megadta magát. Különösebb előjel nélkül, keményebb volt már a kuplungom kicsit de nem annyira ami indokolta volna azt, hogy akkor most megadja magát. A szerelőig még engedte magát elvinni ahol adtak egy ár ajánlatot, boom 230e. A szerelő még meg is jegyezte, hogy szerencsém van mivel ez húzós kuplungos ezért olcsóbb a lendkerék. Szerencsém volt abból a szempontból, hogy a kocsi dokim jó fej volt velem és 70et engedett különben most 300 lenne. Most erős dilemmában vagyok, hogy a vezérlés is cserélve legyen-e mert az is érik és akkor jobb lenne helyre rakni egyből az egészet. Csak akkor ez az összeg 330e-re dagadna szóval ez még kérdéses. De a kicsim tudta, hogy mikor mondhatja be az unalamasat mert előző nap is egésznap mindenfelé kellett járjak és pont most szombaton mentem volna Pestre is szóval nem lett volna jó ott se ott ragadni. Szóval ha úgy nézzük akkor nem hagyott így sem cserben a kis olasz szerelmem.
Cserélve lettek a következő alkatrészek.
- Jobb-Bal első felső lengőkar
- Bal oldali axiális csukló
Természetesen futómű is újra be lett állítva.
Km állás: 183.440

Nem voltam kibékülve a kocsi hátsó kerekeinek nyomtávjával. Nagyon be voltak esve a kerekek a kaszni alá. Köszönet Zselé cartársnak a szélesítőkért.
Oldalanként 1,5-1,5cm került alá. Sokkal tetszetősebb a kocsi fara. :-)
Képek annyira nem adják vissza, de élőben nagyon sokat számít.




Tovább bővültünk, így már 479 magassági pont van a listán, amiből 66 már megvolt.
Jogos a kérdés, hogy honnan lett hirtelen ennyivel több?
Nos onnan, hogy végignéztem a korábbi, még a hágólista előtti utazásokat és beírtam az ott elért magasságokat.
Többek közt a három Dunaforrást is.
A jövő hónapban kétszer is menni kell németbe, kb. 14 hágót be is terveztem a menetrendbe :-)