Blog
Ma gondoltam elviszem kipucoltatni a gyertyáimat...ürge neki is kezd, mindent flottul kipucol, összerak, majd indítás után sziszegő hangon valahol kifujt a motor. Kinyomoztuk, hogy az egyik trafótol jön a hang. Na mindent vissza lebontani...kiakarta csavarni a gyertyát, amikoris az beletört a blokkba. No nemhogy a fos kúszott fel az agyamig! Szerencsére 15percnyi munka árán kicsavarta a menetes szárat és belekerült egy másik, vékony szárú gyertya.

Tényleg nagy szívás kicserélni, rendesen rá ment az egész napom, de legalább jó a tudat, hogy az is rendben van :)
Nem kommentálom, mert kész regény lenne...




- AC-pumpa keretbe építésének befejezése a megfelelő saruk felforrasztásával.
- Új, nagyobb terhelhetőségű kábelkorbács (relé biztosíték, vezetékek) gyártása az új pumpához.


Ma kicseréltem a kerékagy csapágyat a jobb hátsó keréknél, mert voltam olyan szerencsétlen és beletéptem épp a kerékőr csavart... Még jó hogy meg volt még a régi hátsó hidam arról vettem le, így akkor már mind a két csapágyat, még meg is lepődtem, hogy SKF csapágyak voltak rajta :), annyi, hogy ezek nem ABS jeladósak, de amúgy sincs ABS az autón...Még ami furcsaság, hogy a dobféknél a csapágy alatt menyivel vastagabb alátétet használnak....







A hátsó féktárcsák és betétek cseréje.Kicseréltem még a stabilizátor szilenteket,és megpróbáltam kiszedni a kormányösszekötőt......de célszerszám hiányában feladtam.
Mint a legutóbbi bejegyzésből is olvasható,kicseréltem a lengőkarokat.Pár héttel ill. párszáz kilométerrel később,a párom szólt,hogy valami nagyon kopog a jobb oldalon és kissé kóvájog az autó.
Többen is megnéztük,és végülis arra a következtetésre jutottunk,hogy valószinűleg a kormányösszekötő.
A cseréhez célszerszám,illetve sok kitartás szükséges......nekem ezek közül csak az utóbbi áll rendelkezésre.
Így hát elvittem a helyi műhelybe....ahonnan pár órán belül értesítettek:a korányösszekötőnek semmi baja. Viszont az alig pár hete cserélt lengőkar alsó gömbfeje lóg.....nem kicsit.
Felhívtam a boltot,ahol nagyon segítőkészek voltak és azonnal felajánlottak egy másik lengőkart.
Pénteken elhoztam,ma kicseréltem.....na ezt nem kellett volna.Ugyanis kb 4cm-el rövidebb. Hogyaza#&@#>
Tehát a következő hétvégi programom is megvan. Most visszaraktam a gyárit,szerencsére faterom még nem vitte vissza a MÉH-be a bontott vasakat.
Ami a legviccesebb,hogy a gyári közel 150e km-es lengőkarral visszatért a futóműbe az élet...
De legalább az olajat kicseréltem...
Végül nem Walbro-ra esett a választás, hanem a ko-csi.hu segítségével a magyar gyártmányú Visteon E85-re is alkalmas 3bar/250l-es pumpára.

Angie's Whistling Jack szül.:2010.03.13. Az egyik legjobb német tenyészet,az ősei között több európa -és világgyőztes.A fogváltás után rossz lett a harapása,ezért eladta a tulaj.




Vezérműszíj+vezetőgörgő,feszítő,vízpumpa + munkadíj