Blog
Már működik a műszerfalvilágítás, az elektromos ablak és tükör, meg a központizár is! :)
Kapott 4 új gumit, mert totálisan kuka gumikkal vettem, és a fékek is eléggé le voltak már gyötörve róla, ezeket is cseréltem elöl-hátul. Elöl 330mm-t kapott.
Lecseréltem a fékfolyadékot is az egész rendszerben.
Vettem egy jobb első dobbetétet is, mert el volt törve és zavart. Autodoc-ról utángyártott, nem fűztem hozzá sok reményt, viszont kiválóan passzolt, és az anyaga is elég vastag, kemény. Így most műszakilag-esztétikailag is tip-top. Pár apróság van még tervben.
312.000 nél történt a csere.





Csináltam rá egy teljes fényezést. Ilyen sem volt még nálam, gyári színét kapta vissza. :D Küszöbökön volt kis lakatolni való. Kerékjáratokat is mindenhol feldrótoztam ahol kell, 2k epoxy, rücsi mindenhova. 1liter üregvédőt is elfújtam. 2 elemet cseréltem, nem érte volna meg javítgatni. Így most szép egységes, búcsút mondtunk a kavicsfelverődéseknek, belekókányolgatásoknak...
Felniket is újra fújtam, fegyveracél metál lett, matt lakkozva.
Illetve a féknyergek is kaptak szép új piros fényt.





Rendeltem az első szélvédőre egy dizájnos napvédőt.
(A Giuliettába is rendeltem, de abba sajnos nem lett jó...)

Raktam egy gumi vízelvezetőt a hátsó szélvédő alá.
A cél az, hogy a kosz ne rakodjon be oda a résbe, és ne follyon ki onnan a dzsuvás lé. Idővel majd elválik, hogy ez egy hasznos dolog, vagy éppen elzártam egy természetes vízelvezetést.
D profil szigetelést kapott a motortér szinte körbe. Így utólag ezeket egy kicsit másképp vágtam volna. Illetve Z profilt az első ajtók első élei. (A D és Z profilú szigeteléseket már két hónapja felragasztottam, nagyon jól bírják...)
Cseréltem a biztonsági öv csat lecsúszás gátlóját, mert el volt törve. Pont mint a gyári.












Sárga hátteres kígyó leszedve, szolidabb ezüst színű került fel. + lejött a lóhere is, mert ez nem quadrofoglio verde...ahhoz meg ne kelljen szerencse, hogy A-ból B-be elvigyen....:) . Kezdünk felnőni...


Több fórumon is olvastam, hogy késői szériás Busso V6 computere tönkre tud menni a nagy melegtől, amit a hátsó hengersor kipufogója állít elő.
Korábbi V6-oknál ben volt az utastérbe az utasülés lábánál az ECU. Nem is értem miért nem volt ott jó helyen.
Szóval kipufogó hővédő lemezből gyártottam egy kis terelőt. Lehet hogy nem ér semmit, de a lelkemet megnyugtatja, hogy csináltam valamit :-)


Kapott 4 használt nyári gumit.A rajta lévő télik már elég erősen csereérettek voltak. Az egyikben egy csavar is volt :/



