Blog
Hatalmas okosság. az amúgy sem fagyveszélyes téli ablakmosó folyadékot nem engedi ráfagyni a fúvókára. na mind1 :) ha már van itthon 2 pár, és a régi, bent lévő úgyis szarakodott, hát beépitettem.
Csak halkan jegyzem meg, h télen (is) olyan keveset használom a kocsit, h általában amit ősszel beleöntök téli fagyálló ablakmosót (1-2l) az még következő télen is elég :D
A második(Nero) feláldozta magát tartalék alkatrésznek.Nagyon sajnálom szegényt,de a lakatos azt mondta,hogy a Rossom kijavítása jobb árban jön ki,ezért döntöttem a bontás mellett😭😕🤧.Még utoljára megkergettem kicsit az ipari parkban, nagyon tetszett a 8v moci hangja, jó élmény volt.Ciao Nero😪

Kész lett a hátsó futómű porszorása.Erhardnál vettem új tartószilenteket meg csapágyat a lengőkarokba.Ezek még várnak a beszerelésre.

- tankolások száma: 172
- km óra állás: 139.053 km
- össz. menetidő: 1.898,62 óra (79,11 nap!)
- átlagsebesség: 73 km/ó
- tankolt üzemanyag: 8.271,56 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,91 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 22,15 Ft/km
- életkor: 1.097 nap
- átlagos napi futás: 126,76 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,21 %





10W60 Selenia Racing
KM: 254.358
Gyári légszűrő, olajszűrő!!!! (fiatalkatreszek.hu)
6db NGK PFR6B Platinum gyertya
Új Bosch lambda szonda ( megszűnt az alapjárati remegés!!! )




Nem tudom hányadik ilyen blogom már ,de kb. az összes autómnak volt valami gebasz a kulcsával :D
A történet kezdete,hogy így vettem, a csomagteret nyitja, de az ajtókat nem. Bal oldalról valami bidám-bidám fel akarta egyszer törni ,szóval csak jobb oldalról volt kulcsal nyitható ,ami nem túl elegáns, és egyben macerás is. Ma elégeltem meg ,mikor reggel befagyott, pedig elötte nap fújtam be, érdekes...
Elbaktattam a garázsba a GT-ért ,és azt használtam napközben, illetve elvittem a kulcsot forrasztatni.
Mivel a sok nyomkodástól a mikro kapcsoló tetején levő gumi "izé" elfoszlott, így a kellett egy másik mikrokapcsoló. Szerencsére a donor cabrio 156 kulcsa még megvolt ,szóval így szállíttattam a műszerésznek ,hogy rakja át.
Hamar meg is lett, örültem neki, hazajöttem, összeraktam. Semmi. Se nem nyit, se nem zár, már csomagteret sem, slusszpoén,hogy el sem indul a kocsi. (immo hiba)
A GT-mnél rátanításnál pont ez volt, nem reagált, majd pár perc múlva működött. Itt is ugyan ez történt. Itt MES-el tanítás nem lehetséges, így gyujtáson nyomkodtam az összes létező módszerrel a gombokat, hát valamelyik bevált . :D
Oké, nyit-zár, de az immo továbbra sem jó. Szétszedtem sokadszorra, akkor vettem észre,hogy a chip kieshetett. Felfedező útra indultam a szőnyegre, míg végül megtaláltam ,és működik tökéletesen.
A kulcsház hagy némi kívánni valót maga után, ezért rendeltem egy másikat. Ahogy sokan mások is, ebay, aliexpress stb. Viszont!
Ezek nagyrészt nem stimmelnek ,szétszedett képen gyönyörűen látni,hogy a 2gombos távirányítók valahogy a 3 gombosból vannak átmókolva, és sok minden teljesen más.
Ebayen Angliából viszont találtam megfelelőt, legalábbis képről ,így azt rendeltem meg. Az ára a kétszerese a kínainak, bár így sem vészes, de nagyobb eséllyel lesz összeszerelhető ,és 1hét alatt megérkezik. Erről majd később.
update: Megjött Angliából a kulcs. Már alapból elállt nem kicsi, a belseje ugyan az,mint a kínai 1.5dollárosnak. Átbaszás, vissza fizették az árát. A kulcstartó rész a gyárinak eltört ,azt és az emblémát legalább tudtam hasznosítani.


Felkerültek a téli kerekek a járgányra. Megkapta a két új Hankook iCept RS2 gumit előre, hátra mentek a tavaly beszerzett ugyanilyen gumik.