Blog
Új matricákat kapott a szépségem, a két küszöbre a cuore sportivo feliratot, a tetőre az alfa logót, két oldalára a kígyót, az index fölé a gv logót.

Új MTS középső dobot és egy újszerű CARLSSON hátsó dobot kapott a bálna.
Kézifék huzalok cseréje
Ezt is megéltük. Egy csütörtök esti laza körre készültem. Odakint a hőmérséklet 7 fok körül, nehezen is köszörült induláskor az önindító, nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, hát majd 10-15 percig nem kapcsolok rágyióót had töltődjön. Aha. Csakhogy a fátyolos hideg alapjárat, meg az amúgysem acélos akksi miatt szépen egy rossz kuplungmozdulatra leállt a ketyere. Indítok, de csak valami nagyon gyötrődő hangot hallok, ahogy próbál átfordulni a főtengely. Aztán amikor elengedem a kulcsot, villan a riasztó, kész, vége, meghalt a dolog, innen nem megyünk egy könnyen. Persze, ha egy kupac szarban fekszel, még rád is taposnak: az alacsony akksifesz miatt az immó lámpa is világít. Próbáljuk bikázni, de az immó nem enged. Marad a kötél. Reggel akksi ki, töltőre fel, 5 óra lassú töltés után minden rendben. De az akksi nem maradhat, mivan, ha 50 kilóméterre otthontól állok meg? Obiba be, újakksival ki (BOSCH, 30 ruppó volt, nem húzza már úgy a tárca a zsebem:)), majd otthon betettem. Úgy tekert az indítómotor, majd kiesett a blokk. Eggyel kevesebb tényező, ami miatt azt mondhatják: "Alfa... mit vártál?".
77244 km-t mutatott a számláló amikor a vevőnek átadtam a kulcsokat. Igen, ismét alfátlan vagyok, de remélhetőleg most nem fog olyan sokáig tartani ez az állapot mint amikor a 166-ost adtam el.
15570 km-ert mentem az autóval ami nem túl sok 2 és 1/4 év alatt... Ez havi ~580 km. Ez volt az egyik ok ami miatt eladtam...
A 147-es alfa egyébként egy nagyon klassz kis autó, ezzel a motorral és a 17-es kerekekkel igazi gokart feeling vezetni.
Sikeresen átment a gázrendszer a vizsgáztatáson.
Felkerültek a téli kerekek.
Mivel az EGR szelep le volt húzva, mikor elhoztuk Nérot, gondoltunk egy nagyot....
Takarítsuk ki a dizelmocskot.
EGR, pillangószelep, kipufogócsonkig a csöveket leszedtük.
Benz kolléga elvitte maszekolni :D
Másnap összeraktuk.
Lényegesen kevesebb a fogyasztás :)
Km állás: 191900
Első olajcsere elérkezett. Benz kolléga hozta a szűrőket: olajszűrő Mann Filter, levegőszűrő Champion, pollenszűrő Champion. 6500Ft
Olaj: Selènia WR-13500 Ft (Olajcentrum Győr)
Szervízt végezte Giotti155V6
GRAZIE