Blog
Megértük. Őszintén szólva pár karcolást kivéve egyáltalán semmi különbséget nem látok az autón a 100e km után. Jó kis autók ezek.

Cserélve lett a kuplung munkahenger és a jobb lengőkar.Plusz a futóműbeállítása.
Cserélve lett a kuplungszerkezet,tárcsával,vízpumpa,meg a hátsó fékbetétek.
Sikerült szerttennem, egy donor autóra. Kicsit a kasznia sérült de a bal oldalán lévő elemeken kivül szinte mindene ép. Pöccre indul nem olyan csendes a motorja mint az enyémnek de azért nincs rossz hangja. Sajnos azért sok hibája van pl futómű, az első lengőkarok még jók de a hátsó futómüve az teljesen kuka bal fétengely csukló is rossz. Kanyarban szinte kétirányba akar menni.
Elmentem megnézni kivülröl látva egyből rábolintottam az árára, nem füstölt a motorja szépen egyenletes jár stb. Meg is vettem, ugy hogy ki sem probáltam mivel elég olcsó volt (70000ft). Gyári14" alufelnik 90% os téligumikkal szerelt, 1995 ös széles kasznis 155 1.8 8v ts alap extrákkal. majdnem minden elektronika müködik
benn ami rossz az a fűtés kapcsoló de ez nem érdekelt mert az enyém digit. Ennyit megért nagyon megért. Sajnos mikor kiprobáltam akkor kiderült hogy az enyémbe valami szar mert másodpercekben mérhető gyorsulási és teljesitmény külömbség van a donor autó és az enyém közt. Ettől el is szomordtam de majd szépen lassan átcserélgetek minden elektronikai cuccot bent hátha kiderül mi is a rossz. Az majd egy következő történet.
Egy kirándulásból hazafelé jövet kanyarodáskor furcsa hangra lettem figyelmes. Mikor kiszálltam már láttam az olajcsíkot, amit az aszfaltra sikerült festeni szervó-olajjal. A kormányműből a kiegyenlítőtartályba visszavezető cső repedt el. Szerencsére viszonylag könnyen hozzáférhető helyen van elvezetve így nem kellett órákat görcsölni a csőcserével. Új cső, új bilincsek, friss olaj.....már csak egy tisztogatás van hátra, mert fröcskölt minden felé. Ezt különösen sajnálom, mert a váltófelújítás óta porszáraz és tiszta volt a motortér!
Elvittem az autót kerékösszetartás beállításra. Szerelő elvileg frankón megcsináltra ment vele egy próbakört de azt mondta, hogy még mindig jobbra húz és ez már csak a gumik hibája lehet. Megcseréltem az elsőt a hátsóval de a helyzet változatlan:S Most új gumikat tervezek.


Az első közös nyaralásunk lesz az autóval. Olaszországba, Lignano-ba megyünk. Oda-vissza körülbelül 1500 km lesz, ezt még ottani csavargással növeljük. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy fog muzsikálni az autó, végig autópályán megyünk Ausztrián keresztül. A biztonság kedvéért lesz a kocsiban: motorolaj, hűtővíz, bikakábel, vontatókötél.
-----------------------------
Hazaérkeztünk minden baj nélkül, nem volt szükség a fent felsorolt mentőfelszerelések egyikére sem. Rengeteg Alfát láttam Olaszországban, most láttam élőben először ezt a mogyoróbarna színt 159-en, ami legalább olyan jól néz ki, mint a metál vörös. GPS szokás szerint kib@szott velem, bár most én is hibás voltam, mert nem frissítettem az olasz térképet és az autópálya lejárók nagyon nem úgy voltak, ahogy mutatta, emiatt nyertem egy 50 km-es kerülőt odafelé.








Az eljövendő napokban kiderül, mennyire családi autó a 156 SW. Minden esetre a hatsó sor megtelt, ide már maximum egy fél kiskutya fér be...

3
443
Fórum
Friss topicok
- Forma-1
- Giulia
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- KRESZ
- Filmek
- Alfa-HiFi
- 159
- Alfa történelem, híres ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV