Blog
Elkészültem ma az autó belső része ledesítésének nagyobb felével. Előre tettem a két szofita helyére, oldalanként 9 ledet, igényesen kialakított, kerek panelra. Hátul, az olvasó lámpába meg 8 led került. Nagyon jó lett, nem gondoltam, hogy ennyire fognak világítani.
Ma kicseréltem a stabilizátor kart a jobb elején, alulról az anyát könnyen lehajtottam, felül sajnos nem volt ilyen egyszerű mert rögzíteni csak imbusz kulccsal lehetett ami meg is forgott a csavarban, így maradt a fúrógép. Az összeszerelés már könnyen ment, főleg hogy a rögzítést villáskulccsal lehetett megoldani és krovával húztam meg az anyákat
Cserére került a váltó felől második izzító gyertya is. Mérésnél ott volt eltérés az ellenállásban. Amin meglepődtem, hogy 9-es kulcs kellett hozzá, ezt is krovával oldottam meg, de ha a váltótól a 4 gyertyát kellett volna cserélnem akkor már bajba lettem volna, mert nem fér oda a krova fej... Beru volt benne, és Febi-re lett cserélve.
Lengéscsillapító csere majd később.
Hazafele jövet pedig jó tapasztalatok, miszerint megszűnt a kopogó hang :))
Sikerült találnom vaterán olcsón felnit.A kiszemelt áldozat Alessio Cortina.15"-os én ebbe az országba nem raknák nagyobbat,legalább is Pécsen most biztos nem.Debrecen mellett voltak a felnik mivel a srác nem postázta,kis segítséget kértem a kartársaktól:)Ferko koma felajánlotta,hogy elmegy érte nekem és Pestig elszállítja.Föckös koma felajánlotta a boltot tárolásra és segített a szervezésben.Willy pedig Pestről lehozta nekem Pécsre.
Felrakás majd jövő hónapban,a tojástartós marad téli guminak.
Köszi mindhármuknak!!!!
Hálám utoléri őket előbb utóbb:)
Egy db izzító gyertya, mert már idegesített a visszajelző villogása,
egy darab stab.pálca jobb elején hallatja magát, ha lesz rá időm akkor holnap kicserélem őket.
Meg egy lengéscsillapító a bal elejére, mert vizsgálat után kiderült, hogy az bizony elég gyengén produkálja magát...
Első talink együtt.....jó volt találkozni rég nem látott ismerős arcokkal és sosem látott újakkal....kevés kép készült pedig a gép ott lógott a nyakamban.....inkább átadtam magam az élményeknek most már bánom sebaj majd legközelebb! Köszönet a szervezőknek!
Meglett a szűk keresztmetszet.A 20v motor karakterisztikája és ereje értelemszerűen köszönő viszonyban sincs a 10v-vel.Ennek eredményeként, a várakozásoknak megfelelően gyenge lett a kuplung.Nem vészes,csak nem szabad a menetpedált a felénél jobban ösztökélni,mert azonnal csúszik a kuplung.Hatodikban is simán elcsavarja,holott egy olyan cuccról van szó,ami a gyárinál erősebb 10v-nél hibátlanul működött.A megoldás a fejlesztés.Folyamatban is van,majd a végén referálok róla.Addig tojáshéjon hajózás van,amit viszonylag nehéz viselni.A váltó szerencsére még a jófajta ZF,amiatt nem kell aggódni.Valószínűleg a féltengelyek is bírják majd,persze nyugtával dícsérd a napot.
vasárnap délelőtt eszünkbe jutott hogy jó lenn kicsit változtatni de vajon min?
így hát körbe néztük az autót és találtunk valamit amin lehetne kicsit változtatni hogy szebb legyen! :)
babám hozta is a körömlakkot és nekiálltunk!
meg én feltettem a szombaton vásárolt kígyókat a kocsira nagyon tetszik amit műveltünk!
Mai napon porlasztócsúcs csere történt. A garázsban lévő motorból kivettük a csúcsokat, mivel azok jobb állapotban vannak, mint ami benne volt. Nem újak, de egy darabig még elketyegnek. Hatalmas köszönet Furious33 kollégának és a bátyjának Gábornak a segítségért!
5
371
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Oldtimer, youngtimer
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Filmek
- Retrovízió - A '70-es, ...
- SAT - műholdas tv - In...
- Virtuális Romeo
- Belül is érezzük jól ma...