Blog

>> Szervizbelus155 // Alfa 155 1.8 TS 16v // 2010-12-27

Ma végre sikerült felraknom az új olajteknőt!(Örök hála érte dundi GOODBOY-nak!Mint mindig,most is a formula 3000-től vásároltam SELENIA GOLD olajat 1750/liter áron!Egy kicsit megjárattam,majd újra garázs fogságra ítéltem az új évig!Rendbe kell rakni az alját,és kap majd egy új alvázvédelmet!

 

Marklarhoz mentem és Érden nem tudtam leállítani az autót. Kihúzkodtam az üsszes relét és levettem a kormánykapcsolóról a stekkereket. De úgy is gond volt: nevezetesen világított egy-két visszajelző a műszerfalon. Kénytelen voltam levenni az akkusarut és úgy bemenni szerelni. Marklar is megérkezett kb 14.00-ra és kaptam egy biztitáblát és egy kormánykapcsolót. Mindent kicseréltem, most O.K. az autó. Kaptam még egy csomagtartó-kábelköteget, hátha az okozza az anomáliát.

 

Nem bírtam tovább, és lecseréltem a direktszűrőt a gyári szűrőházra és betétre. Ugye és TSiga vagyok, tehát nálam minden lassan megy. Ezt is megtehettem volna előbb. A hideg levegő miatt több lett a fogyasztás és gyakrabban kell szűrőt mosni a latyakos xar idő miatt. Elhatároztam, hogy visszateszem a gyári dolgokat. Ugye fel van fogatva a légszűrőház alja a kasztnihoz, a teteje meg az LMM-hez. Ennek a csavarjai a szerszámos ládámban vannak. Amit elloptak.... Nosza, új csavarok kellenek. Még szerencse, hogy a barkácsáruházak rendesen vannak nyitva a két ünnep között, így mindent be tudtam szerezni. A légszűrőházhoz kellett 1 db M6x85-ös csavar. Nem volt csak x90-es és az is 10 db-os csomagban. Valamivel le is kellett rögzíteni a légszűrőház alját, amihez szép D-fejű pozdorjacsavart vettem. Meg az új kalaptartómat is le kellett rögzíteni 1 db M5-ös csavarral. Abból is csak 10-es csomag volt...

 
>> Tuning és extraSzabeee // Alfa 146 1.4 Twin Spark 16V // 2010-12-27

ma kaptam egy mailt, amiben közölték, a króm oldalindexek megérkeznek még az éven! ejha :))))

 
>> Tuning és extraSzabeee // Alfa 146 1.4 Twin Spark 16V // 2010-12-27

Fejegység, a legfontosabb a jel keletkezése, már régebben kinéztem a Pioneer gyár DEH-4200SD névre hallgató modelljét, viszont most jött el az alkalom, hogy meglepjem magam vele, karácsony alkalmából, az első tesztek során maximálisan meg vagyok vele elégedve.... a következő elem a u-Dimension JR 4.300 erősítő lesz, amelyet majd a húsvéti nyúl fog hozni

 
>> SzervizSzabeee // Alfa 146 1.4 Twin Spark 16V // 2010-12-27

Ma, 2010. Dec 27-én a hengerfej mester ember kezébe került, aki kicseréli a szelepeket, valamelyik nap kész lesz, ma megérkeznek a csúszócsapágyak, kezdődik a munka...

 
>> Szervizimi156 // Alfa 159 SW 1.9 JTDm 16v Distinctive // 2010-12-26

...........ez a felirat jelent meg a kijelzőn ma nem sokkal azután,hogy elindultam.
Persze kigyulladt a motordiagnosztika lámpa is.Úgy gondolom ez a mindenképpen összefüggésben van az előző bejegyzésben leírt működési rendellenességgel.
A holnap reggel mindenképp telefonálással indítom és reménykedem benne,hogy találok egy megfelelő mestert,aki hajlandó csinálni egy számítógépes motordiagnosztikát így az ünnepek közt.
A szerelőmmel már beszéltem,a héten az EGR tisztítást mindenképp megoldjuk.Remélem "csak" az a probléma.Folyt. köv.

 
>> SzervizF41 // Alfa 166 3.0 Sportronic V6 // 2010-12-26

A bemutatkozó soraimban azt írtam,hogy komoly erőpróba nap,mint nap kiszállni belőle....
Sajnos egyre többet kényszerülök erre,mert nincs töltés.A héten elvileg megcsinálta a szerelő,kapott új diódahídat,fesz.szabályzót,ennek ellenére ismét cserben hagyott.
A szerelő adott egy év garanciát,remélem rendbe jön a garancia keretein belül.
Így jár,aki nem autó villamosságishoz viszi a vasat,hanem szerelőhöz....Folyt.köv.

 
>> SzervizSzabeee // Alfa 146 1.4 Twin Spark 16V // 2010-12-26

Ma.... igen.... Karácsony második napján kicseréltük a gyűrűket, kedden jön a csapágyazás, ma egyúttal lefújtam a szelepfedelet pirosra :)) azaz rosso szelepfedelem lesz mostantól :))))))))

 
>> SzervizRobiik // Alfa 155 2.0 Tspark 16v // 2010-12-26

Termosztátot és fűtéscsapot cseréltem, ha le kellett engedni a vizet egyben megcsináltam mind2 cseréjét. a fűtéscsapnál nekem az a gyanúm, hogy elég lett volna a tömítést kicserélni, de ha már megvettem az új csapot akkor már beraktam. Maga a csere nem volt nehéz, csak helyem nem volt az egészhez, garázsban csináltam, ahol az ajtót sem tudtam teljesen kinyitni. Izomlázam van mindenhol, de megérte, most fölmegy a víz gyorsan, és ott is marad :) Fényképezés sajnos most sem volt.