Blog
Manky-nál voltam, h ügyeskedjen bele a kocsiba még némi erőt, mert az előző 147-hez képest lomha a gép. Eléggé. Sikerült is. Alul ugyan nem lett vadállat, de 2500 körül már hátbaver. Alul nem is szoktam tolni neki, szóval pont izlésem szerint lett igy megirva az ECU.
Fogyasztás csökkent, kb fél literrel.
Az örvénylápátokat és a DPF-et is kiirta, EGR ugye maradt a csökkentett átfolyású vakoló lemez miatt. Csúcsteljesitményen egy nagyon minimál füst jön, de Manky szerint sokan örülnének ennyi füstnek már alapkonfiggal is :)
A botrány minőségű környékbeli utaknak köszönhetően a jobb felső lengőkar cseréjét előrébb kell sajna hozzam.
279.776 km.
Téli állványról le, nyári egy mosás után állványra fel. :)
Nyári eddig futott: 5282 + 7161 + 8907 + 9556 + 9741 + 7106= 47.753 km.,
Téli futott: 3367 + 4987 + 4006 + 5040 +4623 = 22.023 km (2db új a lényeg) most folytatja. :).
Az M1-es autópályáról sokszor láttuk a Pannonhalmi Főapátságot, így adott volt a feladat, hogy egyszer elmenjünk megnézni.
Kívül-belül nagyon szép és jó hangulatú a Főapátság és az idegenvezetők nagyon kedvesek és segítőkészek voltak.
A látogatás végén javasolták, hogy térjünk be az Apátsági cukrászdába. Megérte, mert nagyon régen ettünk ilyen finom süteményeket.
De előtte még kimentünk a Lombkorona tanösvényhez és felmentünk a Boldog Mór kilátóba is.
Jó kis kirándulás volt.








Kapott még egy újabb fajta menetfényt amibe több led van és nagyobb fénnyel rendelkezik. Ugyan úgy menetfény és irányjelző egyben. Led került még a helyzetjelzőkbe és a hátsó lámpákba az irányjelzőbe.A 3.dik képen a baloldali a régi led a jobb az új.








Ma Kristyon barátommal megcsináltuk az ülésfűtést ami már a megvétel óta nem működött (5 éve lassan) nála is a 147-ben nem működött de aztán szerencsére meg tudta javítani ,ahogy nálam is.A vezetőoldalon volt kábel szakadás és egy kis szigetelés sérülés.Lásd a képeken. Az anyós oldalon pedig csak kontakt hiba volt. így most mindkét oldalon tökéletesen működi a gyári ülésfűtés, amivel jóval konfortosabb érzés utazni ezekbe a hideg időkben.








Téligumira csere
TS850 Conti(DOT:)205/55 R16
Hú, de furcsán állnak a téli gumik főleg R16-os és ezeken felniken a kocsin.GT felnik után pléne

247000 km
Olajcsere
Új szelepfedél tömítés
Ajtókilincs zsanér csere
Új akkumulátor
Legközelebb esedékes:
Olajcsere
Első-hátsó féktárcsák és betétek
Vezérlés
Szokásos, olaj, szűrők. Plusz kipufogó dob csere, mert szétesett.
Az ősz beköszöntével a minden évben visszatérő sárga-barna falevelek, a ködös hideg reggelek mellé visszatértek a nyikorgó teleszkópok, párásodó szélvédők, akaratos váltókarok.
Ezt az időszakot Bella sem úszta meg. Egy ideje már aggasztóan mászott az úton a "kicsike". Csapokra gyanakodtam, vagy stabrúdra, mivel az egyik lassan két éve, a másik meg eddig nálam nem volt cserélve. nem haboztam és fel is hívtam Turpit, hogy ezt mihamarabb orvosolni kellene, mert már elég félelmetes a közlekedés a kocsival. Elpanaszoltam a gondom bajom, majd közölte velem, hogy márpedig ez egy haldokló teleszkóp lesz, amit párban kell ugyebár cserélni. Mellé társultak az egy ideje nem működő ködlámpák (egy laza égő csere megoldotta a hibát), illetve megelőzésképpen egy kézifék bowden.
Mindezen felsoroltak cseréje egy nap alatt meg is történt, így másnap mehettem is a kocsiért.
Most már biztonságosan és gyorsan is lehet szelni a kanyarokat, sőt! már ködlámpával is tudok villantani ;)