Blog
A vásárláskor már észrevettem,hogy a hátsó féktárcsák elég rossz állapotban vannak.Rendeltem TRW tárcsát+betétet (komlett gar 25000ft)
Az elsőket cserélték,no problem
A rengeteg keresgélés után végre sikerült rátalálnom.Pesten egy kereskedésben állt a kis drága.Sajnos nem sok alternatíva volt,mert mindenképp 1.8mpi-t kerestem és akkor kb 3db volt fent a hahun.Vásárlás elött azért körbetelefonáltam pár alfaszervizt,hogy mondjanak valamit infót ezekröl az autókról.Dízelt nem akartam,Jts-ekre láncproblémát mondtak,igy hát maradt az 1.8mpi!Sajna TBI-re nem volt elég a keret.Kellemesen csalódtam benne.Nem egy versenygép de ha kell megindul.Ha a különböző tesztekre hallgattam volna,biztos nem vettem volna ilyen motorral!De hála istennek nem igy történt!!:)Az autó 2008.04.hó,Magyarországi,progression felszereltségű,beige belsővel!

mivel immáron két hét leforgása alatt másodjára kellett a jobb első kereket pumpáltatni, gumisnál tettem látogatást, s megszüntetésre került a nyomásvesztés oka, az alufelni pereménél volt tömítetlenség
December 26-án reggel ez fogadott a parkolóban :( Az elkövetőben nem volt annyi tisztesség, hogy a szélvédőre rakjon egy telefonszámot. Ez ebben a hónapban már a második eset. Megérett a világ a pusztulásra :(



Még korábban írtam, hogy szivárog a hűtővíz valahol. Ma megnéztük, az egyik bilincsnél darálta el a gumicsövet, picit visszavágtuk és újra húztuk a bilincset.
Légzsák hiba kódok kiütve. Még a korábbi hűtő csere alkalmával ázott be a panel, ami cserélve lett de a hibakódok akkor nem lettek kiütve, ezt most pótoltuk.
Jelenlegi hibalista: nincs

Pár hete ,erősebb fékezés ,vagy gyorsabb kanyarvétel alkalmával elkezdett sípolni a fűtőmotor. Fórumon megkérdeztem ,hogy kell kiszedni .Kolci cartárs válaszolt is ,ezalapján neki álltam ,hogy megnézzem mi baja.
Nagyon jó helyre rakták ,kb öt perc és az ember kezében van a kis motor. Az utastérben ,a kesztyütartó alatt van két db anya(17-es dugóskulcs),ezeket kicsavarva eltávolitható a kárpitburkolat. Alatta már látszik is a motor. Az első képen látható müanyag légcsatornát két db T20-as torx csavar fogja.Utána a motornál levő csavart is el kell távolitani 5.5 mm-es dugóskulccsal. Ezután a motort el kell forgatni ,és oldani az elektromos csatlakozót,és kiemelhető a mókuskerék😃
Maga a motor nem szerelhető kivitelü,nincs benne csavar,az öntvény ház van összekalapálva.Elvileg azért szét lehetne szedni.Én ezt most nem tettem meg ,csak kitakaritottam,és befújtam a bronzperselyeket Würth HSS 2000 zsírspray-vel. Meglátom használ -e.Ezután gyorsan össze is szereltem az autót.
Egyben ez jubileumi szerelés is volt,ugyanis pont ma 8 éve regisztráltam az Amorére! Még legalább ugyanennyit!😃




Ebben a szép időben végre fel kerülhettek a matricák, melyeket GT mester faragott ki nekem. Egy kis egyedi forma ennek az egyedi machinanak :-)


Na, nem csak a zár volt...egy hét garázsban kempingezés után méla hörgéssel megadta magát az akksi, csere. Gyorsan kellett, kicsit vettem, fogalmam sincs beférne e a nagyobb, legközelebb megmérem, úgy tünt fél centivel kisebb ahely, mint kellene.
Karácsony alkalmával megleptem magamat na meg persze Alfit is egy kis tuningal .:)
A 145 Ben volt egy kis muzsika ami nekem a 166 bol nagyon hiányzott . Ezért úgy döntöttem hogy megveszem egyik cimborámtól az ő mélynyomóját . Egy kis méricskélés bontás építés és lám már szól is , méghozzá nem is akárhogy :) már most imádom végre lett egy kis mélysége a zenének. Nekem nem arra kell hogy addig puffogtassam amíg szét nem esik az autó hanem hogy tudjam élvezni azt a zenét amit éppen hallgatok :)
A gyári fej egységre lett rákötve, egy ISO áttalakitoval amit a gyári erősítő kimenetele kötöttem rá. Az átalakító másik vége RCA innentől ugyan az mint egy sima rádióról vezérelt erősítő .
A másik meglepi egy paragi kipufogó volt . a gyári kipufogó vége kerek viszont a lökhárítón ovális a kivágás . Hónapokig nézegettem es valami nem az igazi .... ezert megrendeltem egy ovális véggel ellátott kipufogót . Egyik haverom fel is tette fél
Óra alatt. A látvány magáért beszél . Nekem nagyon bejön . Bár a hangja eléggé mély nem gondoltam volna hogy ennyire de hát szokni kell :)
Km: 260.030










0
607
Fórum
Friss topicok
- Junior
- 4C
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- MiTo
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa reklám
- Spider
- Forma-1
- Alfa tuning
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10