Blog
"207.600KM"
Szinte hibátlanul vizsgázott!
jobb első irányjelző izzó volt halványabb a balnál :-)
Azt vettem eszre, hogy az auto fekezeskor instabil lett valamint az elso fekek furcsa hangot adnak, mintha nem jarnanak a munkahengerek megfeleloen. Az auto mar egy ideje balra huz de nagyon es mar veszelyesen (ezen a tobbszori futomubeallitas se segitett, se elotte alkatreszek csereje sem axial csuklo, gombfej lengokarok) es mostmar masodik fokozatban intenziv gyorsitaskor kigyullad a UDC es megoldas kell talalni gyorsan, arrol nem is beszelve, hogy enyhe bal kanyarban kb 40-es temponal olyan furcsa koppanas hallatszik valahonnan...eszmeletlen..ez mind tavaly (2016) ev vege fele jelentkezett.
Elgondolkodtam mi okozhatta ezt miken lett valtoztatva.De Ferke segitsege is kellett, hogy megoldodjon ez a rejtely.
Ad1 elso kerekeken a sulyok azaz a centirozas ellenorzese.
Ad2 az axial csuklot csereltettem es a szerelo azt mondta(az a gyengeelmeju), hogy le kellett a vegebol vagnia, mert nem tudta becsavarni maskepp. Mar ekkor nem tetszett ez, ilyet nem is hallottam, hogy levagva fer be...
Es mivel lejart a MOT( minden evben muszakiztatni kell) igy hat ugy dontottem akkor gumicserek es axialcsuklo ismet es bar a gombfej is relativ uj volt azt is csereltettem.
Bejott igy vegulis ez volt a gond a UDC vel is, mert azota nincs gond.
Axial csuklok, gombfejek csereje es centirozas a vegen pedig futomu beallitas, de csak a front. (azaz tracking)
miles187600




"207.650KM"
Közel 3hét pihenő után ismét hörög a bestia!
Az eldugult hátsó dobnak köszönhetően, kinyiffant a turbó.
Annyira lezárt a hátsó dob, hogy visszaterhelte az összes kipufogó nyomást a turbóra.
Költségek:
- 123.000.- Ft Turbó közép csere
- 34.600.- Ft Olaj csere+szűrő (MOBIL1 10W-60)
- 30.000.- Ft Munkadíj


A napfény tető fogaskereke elkopott és ezáltal nem mozgatta rendesen a síneket.
Nem lehet kapni ilyen fogaskereket, ezért egy profi fogaskerék gyártó szakemberrel legyártattam újra és ez sokkal tartósabb lesz :)
A fogas kereket Sárközi János készítette. http://www.fogaskerekgyarto.hu/
Ajánlom mindenkinek ha valami hasonló dolgot kell elkészítenie.
Fogaskereket én cseréltem.
Naptető típus: Webasto hollandia 300 deluxe medium



247400km
Kötelező gondoskodás.
Olaj: selenia ,olajszűrő Sofima, levegőszűrő :Sofima.
Saját munka.
Tegnap pont lett téve a nehéz indulás ra is. Az öninditó volt a ludas benne, a bolygomű kopott meg ami keresztbe rántotta forgórészt így meg feszült az egész. Lasan tekert és sok áramot vett fel. Egy bontott darab került a helyére, szétszedés kis takarítás és zsirzást követöen. És láss csodát egy pöccre indul.