Blog
Motor rezonancia jelentkezik alapjáraton és ~2250 fordulaton ami a karosszérián érezhető. Megvizsgáltam a szilentek állapotát.
Indítás, alapjárat, előre-hátra terhelés:
Youtube
jobb oldalon:
Youtube
sebváltó oldalon:
Youtube
alul:
Youtube
túráztatva:
Youtube
Ma délelőtt a munkahelyemen feltettem a téli szetett. 9329 km ment a nyári garnitúrába.
Azért a 17-es Ti felnik hiányozni fognak tavaszig :(.
A km óra állása: 228516 km



@186.000km
- Termosztát csere - Behr.
- Friss fagyálló.
- Elrepedt gumicső cseréje a termosztátnál.
- Szervó olaj csere - Mannol Dex3
- Porlasztók felújítása.
- Jobb első felső lengőkar cseréje - TRW (alig 1 évet bírt az előző....)


Eljött egy újabb olajcsere ideje, ismét Csőrinél, természetesen csak a gyári Selenia olaj, és gyári szűrő cseréjével.
A bal első ablakemelő motorom megadta magát, ezért cseréltük, valamint 1 db izzítógyertyát is cserélni kellett.
Ismét tökéletes az autó. :)
Magánszemélytől- 2016.11.16.
Vételkor óraállás: 236.000km
Olajcsere+ szűrő: 232.000km
Kettőstömegű csere: 215.000km


- életkor: 355 nap
- km óra állás: 43.415 km
- össz. menetidő: 604,17 óra (25,17 nap!)
- átlagsebesség: 72 km/ó
- tankolt üzemanyag: 2.612,86 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,89 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 20,26 Ft/km
- átlagos napi futás: 122,30 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,09 %
Ma Zalaegerszegen jártam Janika kipufogó szervizében, ahol egy átmenő dobott kapott a vas, mert a gyári hátsódob kezdett fura hangokat adni a közelmúltban. (45 000 Ft)
Km-óra állása: 136 698
Emellett felkerültek a múlt héten beszerzett Bosch Aerotwin ablaktörlő lapátok is. (8 270 Ft)

Sajnos Bözsi hátsó ablaktörlője már hozzánk költözésekor is rossz volt. Pontosabban a benne lévő nagy zöld műanyag fogaskerék kopott el. Eddig csak ígéretet kaptam, hogy lesz olyanom, de fogaskereket nem. Eddig vártam, Mifi cartárstól beszereztem egy jól működő komplett hátsó ablaktörlőt, melyet a bowlingos Alfa talin vettem át, Bánkon. Pár nap múlva beszerelésre került és remekül működik... végre tudom törölni a hátsó ablakot... is. :)


November 13-án vasárnap délután beütött a ménkű és a kb 170 táltos paripából maradt 50 satnya póni az autóban, így most két hétig+a szerelés idejére nélkülöznöm kell az autót.
Amúgy is volt november végére megbeszélt időpontom a szereldébe egy nagyobb lélegzetvételű beavatkozásra, ez most kiegészül a "P1235 Boost pressure signal" okának elhárításával.
A szerviz után egy Csikósi eposzban (csak terjedelemben, nem stílusban a kedves olvasók legnagyobb bánatára) beszámolok az elvégzett munkákról és a költségvonzatokról, de kb az autó vételára rá lesz költve a gépre most - és ezzel fogja kb elérni a vételkor aktuális piaci árát.
Címkék: beütött a ménkű, szétszaladt a ménes, szopni jó, szarolasz, olasz szar, csak a pénzt viszi, kurvázni olcsóbb, kurvázz és suzukizz, inkább igyál.
A címkéket kéretik kellő iróniával és humorral kezelni! ;)
Az autót, mint otthon kiderült 4 x 100 (kb. Opel) lemezfelnikkel és téli gumikkal kaptam, mozgókúpos csavarokkal rögzítve. Nagyon nem tetszett. Gyors keresgélés, körkérdés és bíz Jojie cimborámnál lapult a csodás alu (4 x 98, R14) garnitúra, melyet a Bánki bowling verseny és Alfa találkozó alkalmával át is vehettem a rendezvény helyszínén, a sejtelmes fényű parkolóban. Köcce Jorjie! :)
