Blog
A középkonzolt szétszedve feltűnt hogy a fehér műanyag izé ami körül az egész forog mennyire száraz.
Ma szétkaptam és megzsíroztam.
Furcsa hogy a két csavar mellett még rá is van peremezve 2-2 fül a felső részre.
Jó lenne tudni hogy mire gondolt a művész amikor ezt így tervezte meg...
A kábelezéssel is foglalkoztam, de nincs látványos eredmény.




A múltkor téma volt a topikban a váltórudazat gumi izéi...
Úgy gondoltam hogy nem élet az élet ha ilyenem nincs, rendeltem.
Ha már rendelek eszembe jutott pár dolog:
- ablaktörlő gumit is ad a shop, nem drága, kipróbálom,
- balansztengely szíj (ha már a vezérmű szíjat cserélem, akkor ezt is),
- vezérműtengely szimeringek (ha már ki van véve nem kéne a 20 éveseket visszarakni),
- két kutyacsont előre - erre semmi szükség nem volt, de megakadt rajtuk szemem és nem ügy cserélni őket.
Ma megjöttek :-)











2022.01.26 volt a nagy nap, mikor a TAS-588 rendszámú Giulia Veloce kulcsa a megfelelő kézben landolt :) 14 órára érkeztünk, és egyből beadtuk a Rieglerrel szemközti gumishoz a 4db Németországból jött téli kereket centírozni. Első utunk az átadóból ez az 50 méter volt.
Az autóba 3 nap alatt 800 km került, és egyre jobban összeér. Egy álom!


Univerzális szőnyeg rögzítő patentekkel sikerült rögzíteni az első szőnyegeket, így már egyáltalán nem csúszkálnak.
Vezérlés cserekor sajnos kiderült hogy cserés lesz a jobb felső motortartó bak, akkor még összeszerelésre került a régivel, de aztán hamarosan rosszabb lett mint a megbontás előtt, szinte berezonált az egész autó nagyobb sebességnél. Aztán karàcsonyi program gyanánt és mert ekkorra lett szabad garázs a Bányai’s Garage-nál december 25 -én lett kicserélve. Azóta rezgés mentes a kocsi és sokkal jobb az alapjárati érzete is. Km óra állása ekkor: 183600 km

Mai nap le lett szervizeltetve az autó.
Kapott:
- Selenia WR Forward olajat
- Olajszűrő
- Levegőszűrő
- Pollenszűrő
Km. : 27 977 km
Végre, ez itt már tényleg a pont a történet végén.
Először mágnessel szerettem volna felrakni a rendszámot. Rendeltem speckó "szupermágnest", amit fel is ragasztottunk a lökhárító belső felére. Tökéletesen tartaná így a rendszámot, viszont mivel a másik oldalra is elég vastag mágnesek kerülnének, így nagyon eláll a lököstől... Lásd képek. Egyébként tökéletesen rögzítené, bár az érdekelne, hogy _nagyobb_ sebességtartományban lekapná-e a menetszél...
Egyelőre elvetettem ezt a megoldást. Sima kétoldalú ragasztóval raktam fel végül.



