Blog
Ma volt egy kis időm, így nekiestem a nyári kerekek rendbetételének. Nagyon szép tiszták lettek. Elpakolva várják a tavaszt, vagy az új tulajdonost. :)





Ma elvittem a szerelőhöz az autót és beigazolódott amit sejtettünk hogy a jobb hátuljában szilent csere lesz hála istennek ez az olcsóbbik megoldás jövő héten hétfőn ha minden igaz meg is oldódik a probléma.
Egy hete leápoltam méhviasszal a bőrt. Nagyon szép és nagyon kellemes lett.
Több mint három hónap használat után közelebbi ismeretség alakult ki. Megfigyeltem, hogy nehezen melegszik fel és az ideális 90 fokot szinte sosem éri el a motor, emellé párosult a hideg állapotban lévő "köhögése", illetve a kissé magas fogyasztás (8,5-12,5). A fórumok hozzászólásaiból előzetesen kiderült, hogy a lambda-LMM-gyertya hármasság körül lehet a probléma. Az első szervíz körben kiderült, hogy a termosztát OFF. A héten megvolt a csere, és azóta gyönyörűen 90 fok körül tartja a hőmérsékletet. Másnap elvitték egy diagnosztikára ott pedig a diagnózis a lambdaszonda hibája (mellesleg az előző tulaj is utal erre egy amore-s csevejben). Ugyanis a hideg állapotban való rakoncátlankodás megmaradt. Úgyhogy karácsony után lambda+gyertya csere.
Ma éjjel leesik az első hó idén. Emiatt is, meg mert mostantól tartós hideg van, ma este lecseréltettem a nyári gumikat.
Itt Csepelen találtam egy nonstop gumist.
Legjobb az egészben, hogy mikor kigurultam a műhelyből, elkezdett esni az eső:)
És amikor ezt írom, az eső már havaseső, és lassan havazás.
Végülis, időben lecseréltettem:)))
vahhh, kettőstömegű lendkerék és a kuplungszett cserélve... tök ócsó egy dolog :)
de most már legalább a kuplung mint kés a vajban :)
Hétvégén felpattintottam a téli szettet, mert eléggé elkezdett hűlni az idő.
MA pedig ki kellett cserélnem az egyik rendszemvill. izzóját mert kiégett. Talán ő volt az első izzó ami ezen okból kifolyólag cseréltem. :)
15000 km probléma mentesen, a 15002. km-en viszont megjelent az első "nagyobb" problémám: ha fékezek, leáll az autó. A probléma oka valószínűleg a vákuumos fékrásegítő. Ezt tőlem okosabb és hozzáértőbb emberkék mondtak itt a fórumon (köszi mindenkinek:)), ha minden igaz jövőhéten viszem szerelőhöz, aki megoldja nekem a problémát... :)
Megvétele óta elmentem vele 15000 km-t... Nem hagyott ott sehol, és nem is volt vele különösebben gond. Karburátor csere volt egyszer, akkor az okos szerelő nem állított alapjáratot, azóta gondom nem volt vele... :) Azért ez nem is rossz egy ilyen 27 éves öreg-csajtól :)
Kicseréltem néhány döglött relét, a biztosítéktábla csatlakozóit megpucoltam, mert egy-két elektromos dolog működése meglehetősen bizonytalan volt. Most végre van izzítás, az autó nem mondom, hogy pöccre, de néhány forgatás után beindult. Mindezt tette 2 fokban 1 hónap kényszerpihenő után. Hogy ne legyen felhőtlen a boldogságom, most annyira belejött az izzításba, hogy nem akarja abbahagyni. Folytatódik a hiba keresése, és megszüntetése.