Blog
52520 Km-nél kapott 4 új Michelin PilotSport 5 gumit, azt hiszem megérkeztünk.
Szürke aszfalton is fent marad, jó lesz.
Elkezdett ködösödni a fényszóró búrája, ami sokat rontott az összképen, így elvittem egy polírozásra, majd került rá egy UV védős fólia is, hogy sokáig így maradjon.
Polír: Polír Peti
Fólia: Mystic fólia
A középső hangszórót sikerült felújítatni, ma kaptam vissza. Mondjuk, hogy most bejáratós, de már így is nagyon jól szól.



Lényegesen nehezebben jött kifele, mint a 147, bármelyik szondája is. Könnyedén megmozdult, aztán csak lefordult róla a villáskulcs, és végül csőfogóval hajtottam ki. Az új némileg eltér kialakításban, remélem nem befolyásolja a helyes működést. Jó hosszú kanóca van, de azért sikerült eligazgatni, hogy a váltórudazat se sikálja. Check engine nem világított, de be volt tárolva a lambda hiba, a törlés után már nem jött vissza. Aztán a diag írt minden félét, Alsó határ, Dús, Szegény. Remélhetőleg más tennivaló nincsen vele, majd a későbbiekben még ránézek...










A hosszú téli hónapoknak köszönhetően akadt egy kis időm foglalkozni az ülések tisztításával és fejlesztésével. Már előzőleg betáraztam a LOTUS termékeiből kifejezetten bőrápoló/tisztító termékekkel és mondanom sem kell, hogy simán hozták az elvárt eredményt (lásd a fotókat). Sajnos a repedések és a hibákra nincs varázsradír, így ezt majd később fog kelleni orvosolni, jelenleg a beszerelhető állapot a cél.
Még sosem volt kárpitos projektem, így sokat bújtam a fórumokat és a YT-ot is, hogy vajon miként is kellene mind a tisztítást, mind az utólagos fűtést megoldani. Hogy ez ne legyen ennyire egyszerű, ezért nem csak előre, hanem hátra is szerettem volna befaragni az ülésfűtést. EBay-en vettem egy carbonszálas univerzális szettet 4 ülésre. A cél a kapcsolók leginkább gyárias kinézete volt. Sikerült is találni egészen közeli kinézetűt, így már csak mindent szétkapni, megpucolni és utána következhet a beszerelési folyamat.
Mivel a régi ülések már úgy is a bontóba végzik, így a megfáradt sofőr párnázatát kicseréltem az anyós felőli ülésével, megkapva a szinte tökéletes alsó párnázatot!
Maga az ülésfűtés beszerelése sokkal egyszerűbb folyamat volt, mint én azt hittem, egyedül a bőr huzat levarázsolása okozott "némi" megerőltető pillanatot az acélkarikáknak (hog rings-nek) köszönhetően... ennek tekintetében, hogy ha a közeljövőben újra szét kellene szednem az üléseket, inkább gyorskötözővel oldottam meg a huzat felfogatását. A régi ülésfűtést kiszerelve kiguvadt szemekkel pillantottam meg a gyári címkét, amint a hivatalos AR logó, cikkszám és a "MADE IN HUNGARY" felirat virított. Sosem hittem volna, hogy bármi köze is lett volna Mo-nak a 166-hoz a 2000-es évek közepén, wow. Szóval, az összerakást követően mindig leteszteltem az adott ülésfűtést egy kiselejtezett direktbe kötött aksival, hogy minden pacek -e.
Sajnos az ülésszett beszerelése eléggé elhúzódott az időhiány és ezt megelőző két másik projekt miatt (új szőnyeg és hangszigetelés). Végül sikerült találni egy napot, mikor az ülések bekerültek a kocsiba, a kábelek el lettek rejtve, eligazítva, megtolva, hogy az összes elérjen a tápolási/ földelési pontokhoz. Egyedül a műanyag elemek újrafestése és az ülésfűtések tápra való bekötése maradt. De ezt majd egy másik posztban.... Lássuk hát a képeket ;)












Elkészült a lakatolás, egy cimborámmal csináltuk.
Volt a padlólemez 1-2 helyen foltozva. Még bírja magát, jó lesz egyelőre.
Kellett rá még 2 folt, illetve egy hátsó emelési pont lett javítva!
Legalább lett haladás vele :)
Első fém fékcsövek cserélve lettek.
Gumi fékcsövek
Fékfolyadék
Stabilizátor
Kormánymű gumiharang
Augusztusba jönne vissza forgalomba, én erre reális esélyt nem látok, hogy elkészül, szóval ezen valószínű fogok tolni.


Bepattantunk a Dobloba és elgurultunk a bontóba ahol egy GTV várt a végső csatára.
Ami hasznos lehet kiszedtük és elhoztuk, ha kell legyen...
Leltár a hétvégén.
Még azt kell kitalálnom hogy hogyan veszem ki egyedül a motort a csomagtartóból.




- Selenia Digitek P.E. 0W-30
- olajszűrő
- levegőszűrő
- pollenszűrő
- Selenia Digitek P.E. 0W-30
- olajszűrő
- levegőszűrő
- pollenszűrő