Blog
Elérkeztünk egy olyan ponthoz, amikor segítséget kellett kérnem. A jobb első kerékcsapágyra kimondtam az ítéletet, de kicserélni nem tudtam, így a helyi autószerelő ismerőshöz fordultam. A fórumban történt eszmecserék után FAG gyártmányú csapágyat rendeltem. Topiék kicserélték, sajnos nem tudtam ott lenni, így kép nincs róla. (Tényleg nem lehetett valami kerek a régivel, mert kiszerelés közben szét is esett. Erősen rozsdás volt a fedél, gondolom belül is dolgozott a korrózió.)
Ja, a csapágy mellé hozattam gumiharangokat is. Elvileg minden készen áll a hétvégi féltengely projektre.
Emellett elgondolkodtam a másik csapágy cseréjén is, most, hogy szét van szedve a Pók nem nagy ügy. Még alszom rá párat.





Ma reggel tartóbakra tettük az autót,bontjuk a hátsó futóművet.A hátsó munkahenger teljesen be van rohadva,ezért nem volt hátsó fék.A fékcentrumban orvosolják a hibát javító készlet stb...A féknyeregtartó egyik csavarjával 30perces küzdelem volt,de a melegítés után megadta magát.




Miután futottam pár kört különböző emberekkel akik bontanak 159-et, vagy foglalkoznak bontott alkatrészeivel, és leginkább válaszra se méltattak illetve nem vették fel a telefont, úgy döntöttem biztosra megyek és elküldtem a listát Csörinek. Legközelebb egyből hozzá fordulok.
A cuccok:
- az első ajtó kilincseknél, a csavart takaró fekete műanyag "kupak" (XA06 - FASTENER, BUTTON, CAP - 156063147 - PLUG , 156063150 - PLUG )
- a bal hátsó ajtó-határolónak "tömítése"
- 2db csomag rögzítő fül a csomagtartóban (50500337 - PLATE)
- csomagtér ajtón lévő embléma (50516864 - ORNAMENT)
- Q4 embléma (60697405 - TYPE PLATE)
- a bal első ajtóban lévő ablakemelő/tükörállító kapcsolócsoport
Egy csomó mailváltás után szólt hogy megvan minden mehetek érte (a tükörállító kapcsoló kivételével újak).
A látogatást összekötöttem egy futómű ellenőrzéssel, szerencsére minden rendben, nem kellett állítani rajta.
Autóztam egy jót :)
A hátsó emblémát szétszedtem és majd megpróbálok csak plakettet cserélni rajta ha sikerül ésszerű áron beszereznem.
Ha már ott jártam elhoztam sógi (Mozes147) kocsijához való csavartakarót is, meg természetesen beszélgettünk egyet. Úgyis ritkán járok arra...
A hétvégén a Q4 embléma kivételével helyre is raktam a dolgokat. Ismét léptem egyet az autó megfelelő állapotra hozásához vezető úton :)










Megérkezett a nyári gumimra a szelepsapka!:) Aki le akarja lopni annak letöröm a kezeit:)
Amugy nagyon zsír csak sajnos a képek mobillal készültek.



Ma nem úgy ébredtem,hogy este 10 órakor defektet fogok szerelni egy jéggel borított parkolóban de hát mégis így lett. Indultam volna haza melóból és egy fordulónál épp csk hozzáértem egy padkához és ez elég volt ahhoz,hogy felhasadjon a gumi. Valószínűleg valami kiálló éles kő vágta fel. Viszont nem volt egyszerű a szerelés,mert nem bírtam felszerelni a mankó kereket,mert a tüske miatt rövid volt a csavar. A tüske meg nem jöt ki,mert belerohadt a csavar. Így hát maradt a telefonos segítség. Másnap meg karácsonyfadíszítés helyett mentem vissza a nyári kerékkel.
Tavaly nem voltunk,így hát nagy örömmel mentünk el a komáromi találkozóra. Szerencsére nem kellett sokat sorba állni. Ismét jól el voltunk. Többszáz fotót készítettem,úgyhogy volt látnivaló :)












Ismételten Visegrád környékét vettük célba de ezúttal jobb erőben voltunk,vagy 15 km-t sikerült gyalogolni. A legszembetűnőbb volt,hogy lkezdett kivirulni a természet :))
Azért jó volt már Alfába ülni a végén.







Úgy alakult,hogy másnaposan ébredtem,ezért gyógymódként egy kis Visegrád környéki kirándulást iktattunk be :))








Mivel továbbra is untuk a telet,ezért kirándulást hajtottunk végre Pilisszentlélek környékén érintve a Pálos romokat. A Kétbükkfa nyereg környékén még bizony hóban kellet haladnunk a hegygerincen de ezt külön élveztük Az Alfa megvárt Szentléleken :))






