Blog
2 hete észrevettem egy kis kőfelverődést pont a motorháztető közepén elöl kb 1.5 mm . Carcolorstól rendeltem színkód alapján.Kaptam mellé kimondottan erre a célra való kis pöttyözőt.Teljesen szín azonos lett. Téli gumik lekerültek 17630 km nél. Ezen a télen 2870 km sikerült belettenni a téli papucsokba így összesen 6010 km került bele a kettő tél alatt.Nyári gumik 11612 km től folytatják utukat.
Bár már kb. 2 éve nem az enyém, mégiscsak gyakran találkoztam a régi autómmal hiszen a nagybátyámhoz került. Idővel, mint minden újkori dízelnél itt is előjött a kéttömegű kérdése. Ő már nem akarta bevállalni ezt, így eladóvá vált ismét. A vevő (bár nincs fent az Amorén még) elvetemült Alfás, ez lett az ötödik Alfájuk a családban. Remélem a hajtáslánc helyrehozása után sokáig élvezni fogják, hiszen rozsdamentes kívül-belül szép 156SW nem nagyon van manapság már, pláne piros bőrrel.
MES-re dugtuk a kis MITO-t , megnéztük a polasztókat. Hát a megállapítás, hogy egyik sokat nyom. Vásárlásnál kaptunk egy munka lapot, amin vezérlés csere is rajta volt, de hát jobb félni mint megijedni alapon irány KOZI GARAGE. KOZI, kapott egy komplett vezérlés cserét vizpumpával, szíjjal, olajcserével, hűtőfolyadék cserével. A szett megmaradt, csak a kép kedvéért, Kozi saját renelést rakott bele így mind a szett, mind a szerelés garanciális. Egyben kiszedte a porlaszókat, bemérette, kiderült, hogy az a rossz, ami keveset nyom, így a 4 henger kompenzálta. A rossz javítva gyári bosch alkatrészekkel, a másik három tisztítva. Patent,perfect. (mérési jkv megvan)




Nem volt baja, de találtam egy üzletet, ahol elfekvő készletbe volt egy, rohadt olcsón, így kicseréltem vatta új Bosch gyárira, régi eltéve tartalékba. (Képen a régi van)

DPF tisztítás! Leszerelve, Turbo Tech KFT-nek leadva, ipari-, gépi tisztításon esett át. Gyári értékre kitisztítva! Igaz nem volt olcsó!Turbo-Tech


Ezek is cserélve lettek. Nem mert gond volt, csak mert időszakosan ezt is kell, nem egy nagy összeg 1-2 évente.


