Blog
Elkezdtem beépíteni a korábban vásárolt alkatrészeket. Fényszórót igazából csak azért cseréltem mert a régi hátsó rögzítői már töröttek voltak. A hűtőnek sem volt baja de mivel palyanapra is epitem a gépet így bekerült az is. Ha már ott voltam a klomakondit is cseréltem pedig az is meglepően jó állapotban volt gyári létére.a ventilátor házat is dbokra szedtem homokszortam és újra fenyeztem. Illetve kikerült a szűkre bőr belső és megy vissza a gyári kék. Seleniara szeretném összerakni teljesen a vasat úgyhogy muszáj volt elkezdeni...
Jó idő lesz, irány az országút!
Örvényesen a Huszár étteremben megkajáltunk, majd komppal átmentünk a másik oldalra. Siófokon sétáltunk egyet majd a felső körön haza.
308 km, ebből több mint a fele nyitott tetővel.
A kormány király lett, végre nem csípi ki a kezemet. (A régit az előző tulaj valamivel bekente, ha nap érte szinte csípte a kezemet. Elég sokat mentem emiatt kesztyűben.)
Végre egy autó ami egy-egy gázadásra rendesen rángatja a kormányt, nem úgy mint a hátsókerekes :-)
Múlt héten szüleimnél éjjel az udvarban a németjuhász beleharapdált a bal első sárvédő ívbe.
Párom festő ismerőse hamar orvosolta a hibát.
Ismét egy olajcsere 237100 .
- tankolások száma: 154 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 88.101 km
- életkor: 947 nap
- össz. menetidő: 1.287,57 óra (53,65 nap!)
- átlagsebesség: 68 km/ó
- tankolt üzemanyag: 6.597,95 liter, ebből 55,69 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 7,43 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 31,34 Ft/km
- átlagos napi futás: 93,03km/nap
- mozgásban töltött idő: 5,67 %
Ma elkészült a kis Giulietta új fényezése, ami szerintem extrább és szemet gyönyörködtetőbb lett a gyári színénél. Emellett a lámpák műanyag idomai lettek feketére fújva, így komolyabb tekintete is lett a kisasszonynak :D persze mindenért megint a Bányai’s Garage a felelős, és férjem munkájának eredménye láthatók a képeken, de persze én is segítettem :D emellett üregvédelmet kapott, új szőnyegeket :) szóval csinosodik :)