Blog
Sikerült találni olyan xenont, mely külön relével és saját biztosítékkal dolgozik...biztos, ami biztos. :)
A bekötés is megvolt, nem vészes, max 1 órás meló.
Ugy néz ki pár nap mulva megkapja az uj fényt a paripa. A jövő héten nem leszek itthon,ugyhogy festés után látom ujra a gépet.Remélem jol sikerül,nem fogok idegbajt kapni ha meglátom.
Bal első alsó gömbfej nyikorgott mint a barom megnéztem a gumi szétmállt és belül tiszta rozsda meg kotyogott is.
Kurvára zavart már hugy ült a kocsi segge és állandóan leért az alján vmi ha nehezék volt hátul. Vettem két rugót.
Egy haverom "kölcsönadta" a garázsát ahol van fasza emelő is ugyhogy hamar kicseréltük a cumókat meg egyúttal kicseréltem a generátort is egy vadi újra, kéziféken is spanoltam kicsit mert megint a tetőkárpitig kellett húzni a kart hogy fogjon vmit.
2007. szeptember 26. 102xxxkm
Kicseréltettem a jobb felső lengőkart, mert gyanús volt, hogy ez kopogott elöl.
Felesleges volt, mert nem ennek a hangját hallottam. Mondjuk volt egy kis lógása a szilenteknél, úgyhogy nem tragédia, hogy ki lett cserélve. Csak az a baj, hogy vmi még mindig kopog, de nem jövök rá, hogy mi.
Gyári eredeti lengőkar került bele (ami TRW gyártmány, Boge szilentekkel), mert ezt tudtam a legolcsóbban megszerezni. A cserét egy ismerős szerelő végezte 3000 Ft-ért.
Végre lecserélésre kerül az ismeretlen kínai család Majestic gyártmányú magnetofonja, a híresneves Pioneer mp3as lejátszójára. Természetesen ez is kínából .-)
- Welcome Csájníz on the Boat II. -
2007.09.19.
Csont nélkül a kpm.-n
Rozsdáslyuk behegesztve+ alvázvédelem+ pollenszűrő csere.
klima tisztítást nem kértem (hiba volt) maradt a fullasztó szag:(
3
512