Blog
A rest kétszer fárad. Izzítógyertya csere még síelés előtt, szerviz után 1 hónappal.
Miután "Tibi" megjött az alkatrészekkel, 20 perc múlva kész is volt.
Persze a hó megint esett.
Összeraktam, minden működik.
Még azért van ami nem tetszik rajta:
- LCD körül a fénycsíkok
- Selespeed kijelzőt és hibajelzőt ki kell még iktatni
- Programot még ki kell egészíteni az üzemanyag-szintmérő tanulásának lehetőségével
- Két egyforma szenzort akarok használni a hőmérsékletekhez


A Unix leakciózta a TD hátsó dobot. Rendeltem egyet, mert nagyon csereérett a saját gyárija. Asso utángyártottként listázta a webshop, erre kaptam ezt :-)
Ebayen láttam eddig csak eredeti gyári hátsó dobot horror pénzért, most nagyon örülök.
Sajnos kénytelen voltam egy jobb hátsó féknyeregbe is beruházni (Ate), mert a bontott-felújított folyik a kézifék húzókar mellett...
A többi szépen lassan gyűlik, nem ártana beépíteni lassan.




Már régóta érett a kipuffogó, de legalább is a hátsó dob cseréje mert a régi már finoman fogalmazva is sz@rrá volt rohadva. Ha már csere miért ne sport dob? :)
Középdob kikerült (hasonló állapotban volt mint a hátsó) és az első is kapott egy kis frissítő hegesztést. Szépen duruzsol.
A kipufogóért köszönet Balint92 cartársnak!

121000km-nél elvégezve :) Cserélve lett:
Selenia 20K for AR + olajszűrő + levegőszűrő + pollenszűrő 15300.-HUF
Vezérmű szett 26000.-HUF
Ékszíj 5100.-HUF
Ékszíjfeszítő 12300.-HUF
Ékszíjvezető 6250.-HUF
Vezérlésmódosító 41300.-HUF
Vízpumpa 11950.-HUF
Alsó motorvédő burkolat (alumínium) 41000.-HUF
(motorvédő szállítási díj Németországból) 13000.-HUF
Izzó cserék (2db Osram Nightbreaker Plus, 2db helyzetjelző,
2db rendszámtábla világítás, Középkonzol óracsoport
rizsszem izzóinak cseréje) 10000.-HUF
Munkadíj 40000.-HUF
Hát ennyi. 222200.-HUF nem kevés, egy 12 éves autó szervízelésére, de ez nem "csak egy 12 éves autó"! Ez az én Alfám, és már-már családtag :)
A vezérlésmódosító még az eredeti volt benne. Nem volt annyira vészes (valószínűleg már a gyárban a módosított verzió került bele), de bizonyos fordulatszám tartományban érezni lehetett, hogy nincs már meg a régi lendület.
A középső konzolban a vízhőmérséklet világítása a szervízbe indulás előtt kiégett (épp jókor), és ha már emiatt kibontották az egész középkonzolt, ezért mindhárom műszerben kicseréltettem az izzókat. Külön szerencse, hogy mire visszarakták a középkonzolt, pont akkor égett ki a klímatekerő világítása is, úgyhogy középkonzol újra ki, klímatekerő világítás is kicserélve...
Az alsó motorvédő burkolatot még tavaly sikerült leszakítanom egy kapubejárón való gondatlan áthajtással, ennek pótlására az alfisti.net -en találtam megfelelő alkalmatosságot. Igazán mutatós darab, jó lett volna, ha már a gyárban is ilyennel szerelték volna fel. Most ismét nyugodt lehetek egy darabig.
Következő projekt 2 év múlva: Kupplung, Kipuff...
Alkatrészek by Elaforg, a munkálatok most is -mint már 7. éve- Német Misi dunakeszi műhelyében folytak, és számomra még mindig ők a legjobbak! :)
Kösz fiúk!

Megérkezett végre amire vártam,most már összerakhatjuk véglegesen a futóművet és a fékrendszert.Delphi első tárcsák, hozzá Ferodo betétek,a rugótartótányérhoz műanyag korong,a rugóhoz tológyűrű. Amíg várakoztam addig festegettem egy picit.








Reggel úgy indultak a dolgok, hogy sehogy. Még forgatni sem akart, kész, behalt az akksi.
Már tavaly télen vacakolt, de amint megjött a jó idő, egyből megjavult.
Na, elis mentem, vettem egy új akksit, hazaérve rögtön bele is cuppantottam. Ekkor kezdődtek a "gondok" :-/
Az össz megtett km-er heleyett csak ezt mutatja: ------
Nemis foglalkoztam vele, gondoltam majd visszajön...persze nem így történt. Utánnajártam erre, arra. Itt amoren is feltettem a kérdést, de választ nem kaptam :(
Végül unokatestvérem világosított fel, hogy ezt bizony másik órával fogjuk tudni orvosolni. Másik órának pedig okvetlen fedélzeti számítógépest szerezzek, mert azokbol már kiirtották ezt a típushibát.
Találtam is, meg is rendeltem és ma meg is érkezett. Egyenlőre nem kerül beépítésre idő és pénzszűke miatt, de tavasszal ezzel kezdődik a szezon...
