Blog
Girling, gyári elsőfékpár felújítva, kompletten.Ma lealapoztam és kapott utána 1 réteg festéket.Holnap száradás után még egy zárót.Homokszórás és belső dugattyúk+csavarok ( komplett ) csere- THX- Gery83:-)







Mivel a hűtőradiátor néha-néha eresztett valamint Zé kartárs munkássága ellenére a termosztátról a hűtő alsó részére menő cső továbbra is eresztett, ezért ezek cserélve lettek. Sikerült beszerezni belevaló kiegyenlítő tartályt is.
A művelet során bebizonyosodotta, ami eddig is sejthető volt, hogy az autó eleje törött volt. A kereszttartó cserélve volt, valamint a hűtőventillátor ház is el volt vetemedve annyira, hogy valamikor beleért a hűtőradiátorba a ventillátor rögzítő pöcke is. Szerencsére a házat sikerült helyretenni.
A klímaradiátort vissza sem tettük, mert az tuti cserés, annyira el van vetemedve, de a klíma most annyira nem fontos.
A balos lámpamosó műanyag csatlakozása el van törve, így a lámpamosó nem lett visszakötve, így úgy sincs értelme használni.










Sokat szívtunk a borításal de csak le sikerült szedni az első nehéz volt de a második már nagyon könnyen le jött , itt emliteném meg G-MANN segítségét leírta hogyan kezdjünk hozzá köszi sokat segítetett :-)


Nem működött a baloldali ajtómon a központi zár, illetve nem nyitotta az ajtót. Nekiálltam megnézni mi lehet a gond. A riasztót kötötték be rosszul. Gondoltam helyrehozom, de kapcsolási rajzot illetve bekötési ábrát nem tudtam találni a riasztóhoz. Elég régi modell. Amit találtam hozzá nem lett volna rossz, de elég trehányul szerelték be.
Aztán az i re az tette fel a pontot, mikor a vezetékeket elvágták a kötegbe és fordítva forrasztották össze, össze vissza a színeket. Mivel csak az önindítót tiltotta le, fogtam és kiszereltem. Most működik a záram is.



Az alkatrészek vizsgálatával holnap kész leszek, lassan összeáll, hogy mit is kell beszerezni. A jobb hátsó ABS jeladót sikerült eltörnöm, az tuti kell. Meg csavar minden mennyiségben. Nem akarok egyetlen önzáró anyát se visszatenni, bár az "Autókereskedők" mai adásában Ed mindet visszarakta.












Ma a bal hátsó futómű volt a soron.
Majdnem készen vagyok a hátsó futómű szétszerelésével, már csak a két felső állítható lengőkar maradt a Pók-ban.








A mai nap a jobb hátsó rész lebontásával telt. Ide tartozik egy kb. 15 kilós szilentekbe rögzített vasdarab is.
Az első igazi nagy hibát most követtem el. Mivel az ABS csavarját nem tudtam kitekerni, széthúztam a csatlakozóját és komplett vettem ki. Eddig nincs is baj, csak a munkaasztalon mégiscsak kiszedtem. Természetesen darabokban, mert a kerékagyba bele volt rohadva. Szerezni kell helyette egy másikat. (A bal oldalit már nem fogom kiszedni.)








Hosszas hirdetés után - hahu.hu, mobile.de, ebay - 2012.10.13-án megállapodtunk egy vevővel a GTV-re.
Kb egy hónapja leveleztünk az emberrel, míg 13-án eljött Bécsből a feleségével, megnézte az autót és megalkudtunk.
Jelenleg Az Alfáriumban van, ahol kap 4 gyári kereket, és kormányt, olajcserét, illetve kilakatoljuk azokat a kritikus pontokat, amik esetleg problémát okozhatnának az osztrák regisztrációnál.
Az átadás-átvételt november 11-re tervezzük. Nem lesz egyszerű az biztos, de tudom, hogy jó kezekbe kerül.

