Blog
Készülöben az új küszöb. Kis technikai újításra kénytelenek voltunk, de legalább masszív lesz. A belső küszöb, és a perforált lemez közé bekerült egy zártszelvény. Mivel elöl kissé jobban ki volt rohadva, oda még egy 25 centis zártszelvénydarabot illesztettünk (az áthidalóból kivágtunk, így rátámaszkodik a 25 centis darabra). Innentől lehet majd rendesen emelni, ha visszaheggesztjük az emelőbakot, amit valószínű kerek csővel fogunk helyettesíteni. A képeken látszik a megoldás, előbb csak heggesztve, aztán csiszolva, végül pedig alapozva is.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007568t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007569t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007570t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007571t.jpg)
Idén ezúttal a Győr mellett található écsi Rábaringen szervezte az Alfa Romeo Club Magyarország a gyorsulási versenyét, melynek időpontja ezúttal nem augusztus 20.-a, hanem augusztus 18.-a volt. Ismét megmérettettem magam. Először Torpe146 ellen mentem, egy 1,6 TS 146. Korán váltottam és a rajtom sem volt túl jó, így hát kikaptam. Következő futamom Lokfer ellen volt, 155 2.0 8V, ők 3-an ültek az autóban, ezt nyertem. Utánna Jata 2.0 TS 164-ese ellen mentem, melyet szintén nyertem. Ezután 2 futam következett egy szintén 2.0 TS 156 ellen, ő Esbe volt. Az elsőt csak hajszállal vesztettem el, a máodik futamon mi már ketten ültünk az autóban, ez az időmön is meglátszódott, ekkor már többet kaptam tőle. Kategóriámban sikerült bekerülni az első 8 közé. A nyolcaddöntőben Kpeki 1,9 JTD-je ellen mentem, 1 tizeddel, de kikaptam. Legközelebb kipakolom a csomagtartót :)
Végül felmentünk az oválpályára, 2x3 kört tettem meg, a leggyorsabb körömben 140 km/h-val vettem be a döntött kanyart. Inkább óvatosabban mentem, minthogy összetörjem az autóm, annyit nem ér az egész.
Időeredményeim:
Reakció idő Nettó idő Bruttó idő Sebesség
1 0.783688 s 17.913556 s 18.697244 s 126,87 km/h
2 0.841980 s 18.371520 s 19.213500 s 126,18 km/h
3 0.612712 s 17.352002 s 17.964714 s 127,65 km/h
4 0.590982 s 17.450074 s 18.041056 s 129,16 km/h
5 0.681198 s 17.687038 s 18.368236 s 126,27 km/h
6 0.694424 s 17.331462 s 18.025886 s 129,66 km/h
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007556t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007557t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007558t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007559t.jpg)
Hétfőn sikerült kicserélni az első lámpákat, a jobbodlali istenkirály, de a baloldalin még tuningolni kell egy kicsit
meg kiderült h alapjárati kapcsolót kell cserélni/csinaltatni
Tegnap szerelőnél volt a kocsi, mivel fényezőhöz ment a lökhárítóm. Átnézte az egész autót. Nem sok hibát talált… Szelepszárszimmering, (valószínüleg) féltengely szimmering, stabilizátor szilent + összekötő rúd (1 centit lóg), illetve a kormányműben az axiális gömbcsukló (asszem így hívják) ki van kopva. És "csak" fényeztetni vittem a lökhárítót. :( Na mindegy a javítási költség bk 40000 lesz összesen (plusz a fényezés, de az betétlapra megy).
Ha már úton voltunk,benéztünk a zirci arborétumba,ahol most először forogtam fent.Kicsi de szépséges a kertFeltűnően sok virág volt,úgyhogy tavasszal érdemes felkeresni újra.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007536t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007537t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007538t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007539t.jpg)
Pannonhalmát céloztuk ma meg kirándulásilag.Győrben tankoltam.735 km-t mentem 51,5 liter benyával addig.Ez 6,8-as átlag.Bodottá!Szóval mentünk az apátságba,mely csak vezetéssel látogatható de jó fej volt a srácos és pompás volt az objektum.A könyvtár különösen nagy hatással volt rám.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007532t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007533t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007534t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007535t.jpg)
kicsit nyűgösen, kicsit lassan, de rátaláltam a felnire, ami nem túl drága és tetszik is.
a gumikatt kellett sürgősen lecserélnem, mert enyhén szólva voltak már kopottak. emiatt rászántam a pénzt és felnikkel együtt cseréltem a gumikat. igaz nem újak, de néhány évig jók lesznek, ha nem füstölve indulok el folyton... az alfa jelek még mindig nem kerültek fel a posta jóvoltából, de nem bírtam kivárni és lecseréltem a kerekeket. remélem a héten megjönnek és már nyomatom is rá őket. sokat dobnak majd a megjelenésen ezek a "kis" jelek is...
Hazakerült a kicsike, beállt az udvarra és rövid idő múlva leengedett egy fain kis tócsa vörös olajat... Rövid kutakodás után kiderült, hogy a kormányszervó egyik nagynyomású aluminium csöve mondta fel a szolgálatot és az egyik rögzítési pontnál szivárogni kezdett...
Kiszerelés + csőcsere + visszapakolás = minden OK :-)
Pénteken 9x annyi idő alatt értem haza a melóból, mint máskor! Összességében ez azt jelenti, hogy a 3,5 Km távot 45 perc alatt sikerült teljesítenem. Kicsit dugó volt :( Otthon úgy döntöttem, benne hagyom gyújtáson a kulcsot, hadd forogjon a ventillátor (van olyan márka, ami kulcs nélkül is el tudja játsszani ezt magától).
Hát persze, hogy egész éjjel benne felejtettem! Le is szivattyúzta az akksit. Érdekes dolgokat tapasztaltam ezután : amikor kivettem a kulcsot, akkor jelentek meg a feliratok a kijelzőn. Amikor pedig bedugtam, akkor meg eltűntek. Pont fordítva, mint működni szokott! Ezen felül két furcsa felirat is megjelent : "ICE" és "SPORT".
Feltöltés után helyreállt minden működés, leszámítva a napi Km számláló adatát, az nullázódott.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007508t.jpg)