Blog
Tegnap az első gólyalábak, és a hátsó gátlók kikerültek, most felbakolva áll a mélybe. Lindornál minden, első golyaálbon át lesz hegesztve az alsó tányér hogy az eleje is le tudjon ülni, aztán megy rá egy meglepi felni. :)
Nem akarom nagyon bohócosra, reméljük még az ízlés határán belül lesz mutatós, és egyedi :)



Ma megérkeztek Lengyelországból a lengőkar csavarok. Számszerint 8db.
Remélem jók is lesznek mert a fiat oldalán 3-om cikkszámot is dobott ugyan arra a csavarra. Na majd kiderül ha eljutok odáig.
8db csavar: 7000HUF

Még januárba ráesett egy kuka és összekarcolta az oldalát, meg meghúzták az elejét a parkolóba. Mostanra kaptam időpontot a festőtől. Minden javítva lett. Mondtam a festőnek ne ködöljön, mindent élbe vagy telibe fessen. Úgy sokkal szebb, igaz drágább is. Az irányjelzővel jó nagyot szívtam, mivel a használati utasítás szerint " nyomd a menetiránnyal ellentétes irányba" . Én nyomtam, húztam, csak nem jött, aztán kiderült pont fordítva kell, a menetiránnyal megegyező irányba.












Renoválásra szorult a visszapillantó adapterem, ami tipikus 156 betegség, eloxidálódott az alumínium, pontosabban csak a sofőr oldali. Szétszerelés után észre vettem, hogy az utas felőli már fel lett újítva, ezért nincs azon semmilyen oxidálódás, sem felületi, sem festék alatti. Sofőr felőlire viszont ráfért egy alapos csiszolás, alapozó, matt fekete festék és matt lakk. Ha már ez megvolt, akkor a minimális színeltérés kiküszöbölése érdekében az utas felőli is le lett fújva. Nagyon szépek lettek ;)
Az egyre gyakrabban felvillanó majd kialvó Check-engine már jelzett hogy baj lesz. Egy reggel aztán hideg motornál kisebb gázadásra reszket az egész kocsi. Megálltam, hagytam hogy visszaessen alapjáratra majd próbáltam üresben finoman gázolgatni hogy lássam hogyan reagál. Mintha mi sem történt volna, ment tovább.
Meglátogattam hát a szervizt, hibakiolvasás: az egyes hengernél hibás szelepnyitás. Diagnózis: Multiair modul kuka
Sajnos elöfordul...
A 17es fejű kerék csavarok mellett voltak bent 19es fejűek is, összesen 4 db, úgy hogy cseréltem őket hogy egyforma legyen mind. A 17es kulcs már úton van hozzá ;-)
1.650,- a csavarok (35 mm menet hosszúság)
2.320,- a 17es kulcs

